اولین مجموعه طنز سنگ پای قزوین با حضور طنزپردازان رونمایی شد


اولین مجموعه طنز سنگ پای قزوین با حضور طنزپردازان رونمایی شد

اولین مجموعه طنز سنگ پای قزوین با حضور مدیر دفتر طنز حوزه هنری رونمایی شد. به گزارش شیرین طنز ، به نقل از خبرنگار مهر،... ادامه مطلب... نوشته اولین مجموعه طنز سنگ پای قزوین با حضور طنزپردازان رونمایی شد اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

اولین مجموعه طنز سنگ پای قزوین با حضور مدیر دفتر طنز حوزه هنری رونمایی شد.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از خبرنگار مهر، رونمایی اولین مجموعه طنز سنگ پای قزوین صبح دوشنبه با حضور مدیر دفتر طنز حوزه هنری و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

ناصر فیض در این برنامه قزوین را پایگاه مهم طنز کشور برشمرد و گفت: این منطقه در حوزه های مختلف فرهنگی، علمی و دینی زادگاه مشاهیر کشور بوده است.

وی افزود: بزرگان طنز ایران در طول تاریخ در این شهر زیسته و رشد کرده اند، عبید زاکانی قطب طنز فارسی است، او با زبان فرهیختگان و عوام سخن گفته و شیوه های مختلف طنز پردازی را به کمال رسانده است به همین نسب مردم قزوین مردمی؛ فهیم، نکته سنج و در طنز پردازی سرآمدند.

فیض براستفاده درست و دقیق از ظرفیت لهجه قزوینی تاکید کرده خاطرنشان کرد: گویش های محلی به دلیل شیرینی و جذابیت از ظرفیت بالایی برای طنزپردازی برخوردار هستند.

در ادامه این برنامه رئیس حوزه هنری قزوین، گردهم آیی طنزپردازان و اهالی قلم در رونمایی کتاب طنز سنگ پا را مایه خوشحالی دانست.

علی هوشمند گفت: چاپ این اثر تجربه ای موفق برای گام های بعدی بود و امیدواریم در تداوم این راه با همکاری طنزپردازان شهرمان، مجموعه های بعدی نیز تولید، گردآوری و به چاپ برسد.

در این برنامه جمعی از شاعران آثار خود را قرائت کردند و در پایان با حضور: علی هوشمند ، ناصر فیض ، فاطمه محمد بیگی- مدیرکل کتابخانه های عمومی استان- از اولین مجموعه طنز سنگ پای قزوین رونمایی به عمل آمد.

این برنامه به مناسبت هفته کتاب، به همت حوزه هنری و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس