اعتبار اینترنت کاربران شرکت مخابرات ایران افزایش می‌یابد


اعتبار اینترنت کاربران شرکت مخابرات ایران افزایش می‌یابد

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری با بیان این مطلب افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که در زمینه اینترنت کشور بوجودآمده بود، اعتبار اینترنت کاربران شرکت مخابرات ایران افزایش یافته و به ماه بعد انتقال می‌یابد. و همچنین در راستای توجه بیشتر به حقوق کاربران اینترنت...

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری با بیان این مطلب افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که در زمینه اینترنت کشور بوجودآمده بود، اعتبار اینترنت کاربران شرکت مخابرات ایران افزایش یافته و به ماه بعد انتقال می‌یابد.
و همچنین در راستای توجه بیشتر به حقوق کاربران اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران افزود: به منظور جبران کسری پیش آمده در فعالیت‌های اینترنتی، مانده FUP مجاز مصرف نشده مشتریان در ماه جاری به ماه بعد انتقال می‌یابد.
مهندس سید مجید صدری همچنین اعلام کرد: در همین راستا ده روز به مدت اعتبار قرارداد تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات افزوده می‌شود، وی همچنین اعلام کرد، سعی و تلاش شرکت مخابرات همواره ارائه خدمات بهتر و سرویس‌های متنوع برای همه مشتریان در کوتاه‌ترین زمان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)