رشد چشمگیر سود خالص بیمه پارسیان


شرکت بیمه پارسیان در فعالیت نیمه اول سال جاری خود با وجود افزایش سرمایه 33درصدی موفق شد سود خالص را 17درصد افزایش و در پایان شهریور 98مبلغ 161ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در دوره یاد شده؛ حق بیمه صادره از سوی این شرکت با رشد 17درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته مواجه شد.

به گزارش بنکر (Banker)، بیمه پارسیان گزارش عملکرد 6 ماهه منتهی به شهریور 98 مبلغ سرمایه را 4 هزار میلیارد ریال اعلام کرده است واین شرکت در دوره 1 ماهه منتهی به مهر 98 از محل صدور بیمه نامه درآمد داشته و با کسر مبلغ خسارت پرداختی ، تراز مثبت 62 درصدی داشته است.

گفتنی است چندی پیش با ارسال تأییدیه بیمه مرکزی سطح توانگری مالی این شرکت همچنان در سطح اول صنعت بیمه باقی ماند و حتی عدد توانگری مالی خودرا نیز به 120 افزایش داد. این در حالی است که نسبت توانگری مالی بیمه پارسیان در سالهای اخیر همواره در سطح اول توانگری مالی قرار داشته است.

لازم به ذکر است که سبد پرتفوی مناسب، رشد فروش و مدیریت ریسک حرفه ای از جمله مواردی هستند که این شرکت همواره سعی کرده در فعالیت بیمه گری خود رعایت کند تا همچنان به عنوان یک شرکت توانمند و حرفه ای در صنعت بیمه کشور جایگاه خود را حفظ کند.

همچنین در ماه جاری با ارسال تاییدیه مدیرکل و رییس اداره پذیرش موسسات بیمه ای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، بیمه پارسیان مجدداً مجوز اتکایی قبولی از داخل را دریافت کرد.

بر اساس این تاییدیه که به استناد ضوابط اجرایی ماده 20 آیین نامه 5/40 مصوب شورای عالی بیمه و همچنین حسب بررسی های بعمل آمده صادر شده است؛ بیمه پارسیان از این پس مجوز قبولی اتکایی از داخل دارد و می تواند بازهم فعالیت های خود را در این زمینه گسترش دهد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیمه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان