مثلث عشقی دور «امباپه»؛ «توخل» و «زیدان» به جان هم افتادند


مثلث عشقی دور «امباپه»؛ «توخل» و «زیدان» به جان هم افتادند

تهران- ایرنا- سرمربی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در واکنش به ابراز علاقه مجدد «زین الدین زیدان» به «کیلین امباپه»، در پاسخی طعنه‌آمیز گفت که گاهی اوقات انسان چیزهایی را می‌خواهد که نمی‌تواند داشته باشد.

رئال مادرید امشب در سانتیاگوبرنابئو به مصاف پاری‌سن‌ژرمن خواهد رفت و این در حالی است که کهکشانی‌ها بازی رفت را با نتیجه تحقیرآمیز سه بر صفر واگذار کرده اند.

«توماس توخل» در نشست مطبوعاتی خود گفت: نمی‌دانم زیدان چقدر عاشق امباپه است اما او مهم‌ترین بازیکن ما است و از اینکه او را داریم، بسیار خوشحالیم.

وی ادامه داد: گاهی اواقات شرایط این است؛ یک سرمربی بازیکنانی را می‌خواهد که نمی‌تواند آنان را داشته باشد و متاسفانه برای زیدان باید بگویم او بازیکن ما است و علاوه بر این، زیدان بازیکنان زیادی در تیم خودش دارد که می‌تواند عاشق آنها باشد.

توخل تاکید کرد: او (زیدان) فرانسوی است و در پاسخ به پرسشی در خصوص امباپه طبیعی است که چنین واکنشی نشان دهد؛ اینکه خیلی از مربیان او را بخواهند امری عادی است و به هیچ عنوان از این بابت ناراحت نمی‌شوم زیرا به هیچ عنوان به این حرف‌ها اهمیت نمی‌دهم و علاقه‌ای ندارم.

مرد آلمانی با حالتی شوخ از زیر بار پاسخ دادن به پرسشی مبنی بر اینکه امباپه را ترجیح می‌دهد یا «نیمار»، فرار کرد و گفت: اگر به این سوال جواب دهم باید یک راست به هتل بروم، وسایلم را جمع کنم و بروم پی کارم. نمی‌توانم بگویم که یک بازیکن را بیشتر از دیگری دوست دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته