دانش‌آموزان همیار استاندارد در اردبیل تجلیل شدند


دانش‌آموزان همیار استاندارد در اردبیل تجلیل شدند

اردبیل- ایرنا- دانش‌آموزان همیار استاندارد روز سه شنبه طی آیینی توسط اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل تجلیل شدند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل در این آیین گفت: تجلیل از دانش آموزان به دنبال اجرایی شدن طرح همیار استاندارد در مدارس استان و حضور کارشناسان اداره کل در این مدارس و آشنا کردن دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی با مفاهیم استاندارد انجام می شود.

هاشم علایی افزود: حسن توجه دانش آموزان با خرید کالای استاندارد و پیگیری کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد از اداره کل استاندارد استان مبنای این تجلیل بوده است.

وی بیان کرد: دانش آموزان به عنوان همیاران استاندارد می‌توانند فرهنگ مطالبه کالاها و خدمات استاندارد را در بین خانواده ها ایجاد و ترویج کرده و به این ترتیب نقش موثری در فرهنگ‌سازی استفاده از کالاهای ایرانی استاندارد را در سطح خانه و جامعه ایفا کنند.

علایی اضافه کرد: جلوگیری از توزیع خوراکی‌های غیراستاندارد در بوفه مدارس و استفاده از سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۵۱۷ از جمله مواردی است که دانش آموزان می‌توانند استاندارد را در راستای ارتقای کیفیت و سلامت جامعه یاری کنند.

۳۷۰ واحد تولیدی با ۶۹۷ فرآورده و محصول در زمینه تولید مصالح ساختمانی، صنایع غذایی و کشاورزی، صنایع شیمیایی، مکانیک فلزشناسی، بسته بندی و سلولزی، انگ فلزات گرانبها ، برق، نساجی و مهندسی پزشکی در استان اردبیل تحت پوشش اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران