احراز هویت‌ها به صورت الکترونیک انجام می‌شود/ ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات مجلس از هفته آینده


احراز هویت‌ها به صورت الکترونیک انجام می‌شود/ ثبت‌نام از نامزدهای  انتخابات مجلس از هفته آینده

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات گفت: احراز هویت به صورت الکترونیک انجام می شود.

به گزارش ایسنا- حبیب‌الله خجسته‌پور در آیین افتتاخ رسمی ستاد انتخابات این استان که با حضور استاندار صورت گرفت، اظهار کرد: ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از هفته آینده به صورت رسمی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نام‌نویسی و ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات از هفته آینده آغاز می‌شود، ستاد انتخابات استان به صورت رسمی از امروز با حضور استاندار و روسای کمیته‌های ستاد افتتاح شد.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه در انتخابات آتی در استان سمنان احراز هویت به صورت الکترونیک انجام می‌شود خاطرنشان کرد: فرآیند احراز هویت‌ها از سوی دستگاه‌هایی مسوول و از طریق الکترونیک مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز در خصوص برگزاری تمام الکترونیکی انتخابات تصمیمی اتخاذ نشده افزود: استان سمنان زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری انتخابات فراهم کرده است.

خجسته‌پور با بیان اینکه تاکنون ۹ جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شده ادامه داد: یکی از این جلسات با حضور ریاست ستاد انتخابات کشور و اعضای ستاد انتخابات استان برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای برخی طرح‌های خلاقانه با هدف برگزاری بهتر انتخابات در استان از اجرای طرح قانون‌خوانی با حضور همه اعضای ستاد انتخابات استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح طی سه نشست قانون انتخابات با حضور اعضا به صورت کامل و ماده به ماده بازخوانی و تجزیه و تحلیل شد. ضمن اینکه در برخی موارد که ابهاماتی وجود داشت با استعلام از مسوولان بالادستی همه ابهامات مرتفع شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به برگزاری آزمون قانون انتخابات خاطرنشان کرد: خوشبختانه اعضای ستاد انتخابات استان و فرمانداران و بخشداران در آزمون قانون انتخابات، جزء بهترین‌ها بودند و نشان دادند که اشرافیت کامل و خوبی بر قانون انتخابات وجود دارد.

وی از برپایی نشست‌های مشترک ستاد انتخابات استان با ستادهای شهرستانی به عنوان ابتکار دیگر این ستاد نام برد و افزود: در این طرح با حضور از نزدیک در شهرستان‌ها و بازدید میدانی، موارد و مشکلات و کمبودهای احتمالی مطرح، بررسی و رصد و در ادامه موانع و مشکلات احتمالی رفع شد.ضمن اینکه به منظور ارتقاء سطح هماهنگی، با حضور اعضای هیئت نظارت و بازرسی استان نیز جلسات مشترکی انجام شد.

خجسته‌پور با بیان اینکه خوشبختانه در بین تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان، تعامل خوبی برقرار است ادامه داد: انتظار می‌رود این تعامل و همکاری تا پایان برگزاری فرآیند انتخابات در استان ادامه بیابد.

وی در پایان همزمانی افتتاح ستاد انتخابات استان با روز بسیج را به فال نیک گرفت و گفت: تلاش همه هعمکاران بر این است با روحیه بسیجی و مشارکت در امر برگزاری انتخابات، زمینه‌ساز برپایی انتخاباتی باشکوه و حماسی در استان شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی