استاندار:‌ کردستان برای رسیدن به توسعه نیازمند تلاش بسیجی‌وار است


استاندار:‌ کردستان برای رسیدن به توسعه نیازمند تلاش بسیجی‌وار است

سنندج‌ - ایرنا - استاندار کردستان گفت: رساندن این استان به قله‌های پیشرفت و توسعه در همه بخش‌ها تنها با تلاش بسیجی‌وار و جهادی میسر می‌شود.

بهمن مرادنیا روز سه‌شنبه در تجمع بزرگ بسیجیان سنندج اظهار داشت: کردستان به دلیل عقب‌ماندگی‌های تاریخی در اوایل انقلاب نتوانست آن گونه که شایسته است در مسیر توسعه قرار گیرید بنابراین امروز نیازمند کار، تلاش و ساخت و ساز بیشتری است.

وی اضافه کرد: استان کردستان نیازمند دوری از بخشی‌نگری و نگاه‌های جناحی است و امیدواریم بسیج به عنوان نهادی تاثیرگذار همچون گذشته یار و همراه دولت در همه زمینه‌ها باشد و با ارائه ایده‌های درست و عملیاتی کمک مدیران دولتی در ساختن کردستان به عنوان پاره تن ایران اسلامی باشد.

استاندار کردستان افزود: در شرایط فعلی که به دلیل تحریم‌های دشمنان در وضعیت سخت و دشواری قرار داریم لازم است تفکر بسیجی در جامعه حاکم شود و جهادگونه برای شکوفا شدن ظرفیت های استان تلاش کنیم.

وی یادآور شد: بسیج نهادی اجتماعی برخواسته از بطن مردم است که در برهه‌های حساس انقلاب یار و یاور نظام اسلامی، محرومین و در دوران جنگ تحمیلی هم به حراست از کیان انقلاب و کشور برخاست و توانست نقش بسزایی در شکست دشمن ایفا کند.

مرادنیا با بیان اینکه بسیج نیرویی بی‌آلایش محسوب می‌شود که همیشه در صحنه خدمت به مردم و نظام بوده و مردم هم احساس فاصله یا بیگانگی با این نهاد نمی‌کنند، گفت: بسیج مجهز به سلاح علم و دانش است و می‌تواند در هر بخش و حوزه‌ای تاثیرگذار و منشا خیر باشد.

استاندار:‌ کردستان برای رسیدن به توسعه نیازمند تلاش بسیجی‌وار است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان‌ هم در این آیین گفت: بسیج عامل قدرت جمهوری اسلامی و الگوی پیش برنده انقلاب است و نه تنها به عامل افتخار در کشور بلکه در جهان تبدیل شده است.

سردار سیدصادق حسینی با اشاره به اینکه هر کشوری و نیرویی که قصد تجاوز به کشور ما داشته باشد، شکست خواهد خورد، اظهار داشت:‌ کشور ما امروز یکی از قدرتمندترین کشورها در منطقه است و از امکانات دفاعی برخورداریم که می‌توانیم با تمام وجود از کشورمان دفاع کنیم.

سردار حسینی با بیان اینکه آشوب‌های اخیر و توطئه دشمنان در نطفه خفه شد، افزود: غربی‌ها، صهیونیست‌ها و کشورهای حاشیه خلیج فارس تلاش کردند در کشور ناامنی ایجاد کنند اما پس از سخنان رهبر معظم انقلاب، صف خائنین و اشرار از مردم جدا شد.

وی با بیان اینکه تا زمانی که عامل قدرت ما یعنی شهدا بر این کشور ناظر هستند ما شکست نخواهیم خورد، تاکید کرد:‌ کسانی که به اموال عمومی دست‌درازی کرده و به تخریب و غارت پرداختند در چنگال عدالت گرفتار و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بسیج را هدیه الهی به ملت ایران دانست که برکات آن مشهود است و گفت: بسیج به عامل امنیت پایدار و توسعه اقتصادی و فرهنگی تبدیل شده و امروز با وجود ۴۵۰ هزار بسیجی در قالب ۱۸ گردان در استان کردستان شاهد امنیتی پایدار هستیم.

از ۳۰ آبان تا ۶ آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است؛ امام خمینی (ره) در پنجم آذر ۱۳۵۸ دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد.

روزهای هفته بسیج امسال با عناوین بسیج؛ مقاومت، ایثار و شهادت، بسیج؛ اخلاق و معنویت، بسیج؛ علم و فناوری، بسیج؛ سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، بسیج؛ فرهنگ و بصیرت، بسیج؛ دفاع و امنیت و بسیج؛ اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو