خرید اعتباری از بورسیکا با پرداخت اقساطی


خرید اعتباری از بورسیکا با پرداخت اقساطی

خرید اعتباری نوعی از خرید کالا با پرداخت اقساطی است که براساس اعتبار کاربر انجام می‌شود و شامل هیچ‌گونه ضامن یا سودی هم نمی‌شود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام بورسیکا، اگر سابقه خرید از فروشگاه اینترنتی بورسیکا را دارید؛ می‌توانید با قابلیت خرید اعتباری که به‌تازگی با نام «اعتباری بخر – اعتباری ببر» به فرایند فروش محصولات آن اضافه شده؛ کالای مورد نظرتان را به‌صورت قسطی بخرید.

بورسیکا در این طرح برای مشتری‌های خود قابلیت خرید اقساطی قرار داده که با توجه به سابقه خرید مشتریان، اعتباری به آن‌ها تعلق می‌گیرد که می‌توانند از آن برای خرید اقساطی بدون هیچ بهره‌ای استفاده کنند.

بنا بر اعلام واحد فروش بورسیکا در این نوع خرید هیچ سود یا افزایش قیمتی درنظر گرفته نخواهد شد و خریداران، تنها به اندازه قیمت کالا در ابتدای خرید، یک چک تضمین به بورسیکا ارائه کرده و در نهایت کالا را درب منزلتان تحویل می‌گیرند. سپس می‌توانند با خیال آسوده و بدون هیچ سودی قیمت کالا را طی چهار ماه به‌صورت قسطی پرداخت کنند.

حال که با شرایط خرید اقساطی بورسیکا آشنا شده‌اید؛ بهتر است که از لیست کالاهایی که در این نوع فروش در دسترس هستند؛ آگاهی پیدا کنید.

فروشگاه اینترنتی بورسیکا بعنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین ایران دارای انواع مختلفی از کالاها، از لوازم‌خانگی گرفته تا موبایل و وسایل آرایشی و بهداشتی است. شما حتی می‌توانید مواد خوراکی مانند برنج را نیز در این طرح و به‌صورت قسطی بخرید. بنابراین نگران تنوع کالاها در این فروشگاه نباشید. بیشتر کالاهای موجود در بازار در این فروشگاه یافت می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرآیند خرید در طرح «اعتباری بخر – اعتباری ببر» می توانید به سایت بورسیکا (Boorsika.com) مراجعه و یا از طریق شماره ۸۸۳۹۰۰۵ با کارشناسان بورسیکا تماس بگیرید و اعتبار خود را به یک خرید ارزشمند تبدیل کنید.

ورود به صفحه طرح «اعتباری بخر – اعتباری ببر»

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟