مزدا RX ویژن GT3 کانسپت، آرامش قبل از طوفان!


مزدا RX ویژن GT3 کانسپت، آرامش قبل از طوفان!

در مراسم فینال قهرمانی گرن توریسمو 2019 شب پیش نه تنها شاهد رونمایی لامبو V12 گرن توریسمو کانسپت بودیم بلکه مزدا نیز از کانسپت جدید RX ویژن GT3 پرده‌برداری کرد. این خودرو که بر پایه کانسپت RX ویژن نمایشگاه توکیو 2015 بنا شده در حال حاضر با همکاری سازنده بازی گرن توریسمو اسپورت برای کنسول... The post مزدا RX ویژن GT3 کانسپت، آرامش قبل از طوفان!...

در مراسم فینال قهرمانی گرن توریسمو 2019 شب پیش نه تنها شاهد رونمایی لامبو V12 گرن توریسمو کانسپت بودیم بلکه مزدا نیز از کانسپت جدید RX ویژن GT3 پرده‌برداری کرد.

مزدا RX ویژن GT3 کانسپت، آرامش قبل از طوفان!
این خودرو که بر پایه کانسپت RX ویژن نمایشگاه توکیو 2015 بنا شده در حال حاضر با همکاری سازنده بازی گرن توریسمو اسپورت برای کنسول پلی‌استیشن 4 متولد شده است. مزدا از سال آینده همکار رسمی این بازی ویدئویی خواهد بود.

مزدا RX ویژن GT3 کانسپت، آرامش قبل از طوفان!
با توجه به تنها اسکچ های منتشر شده از این خودرو می‌توانیم بگوییم که محصول مسابقه‌ای کلاس GT3 مزدا بسیار شبیه مدل نمایشی است. البته این خودرو ظاهر دینامیکی داشته و در بدنه‌ی آن می‌توان آپرون بزرگ، رکاب‌های جانبی و بال عقب حجیم را دید که بر ابهت خودرو افزوده‌اند. یک دیفیوزر عظیم‌الجثه نیز باعث شده این کانسپت نسخه‌ای وحشی از RX ویژن باشد.


کازونوری یامائوچی سازنده بازی گرن توریسمو و جولین مونتوسی مدیر طراحی مزدا در آمریکای شمالی از جمله حاضران مراسم رونمایی این کانسپت بودند اما اشاره‌ی چندانی به جزئیات نکردند. به همین خاطر ما نمی‌دانیم که در قلب این کانسپت پیشرانه‌ای روتاری قرار گرفته یا خیر اما RX ویژن قبلی با پیشرانه اسکای اکتیو ایکس رونمایی شده بود.

مزدا RX ویژن GT3 کانسپت، آرامش قبل از طوفان!
شایعات مربوط به تولید دوباره پیشرانه‌ی روتاری از زمان خاتمه عرضه RX-8 مشهور در سال 2012 تاکنون همواره وجود داشته و در این اثنا هم پروتوتایپ های مرموزی در حال تست در پیست‌های متعدد رؤیت شده‌اند که همین امر شایعه بازگشت چنین پیشرانه‌هایی را تقویت می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟