غلبه تیم فوتبال ایثار آستارا بر اورکی اسلامشهر


غلبه تیم فوتبال ایثار آستارا بر اورکی اسلامشهر

آستارا - ایرنا - تیم فوتبال فرهنگ ایثار آستارا در هفته دوازدهم لیگ دسته سوم کشور، در یک بازی پر حاشیه با نتیجه دو بر یک، تیم شهید اورکی اسلامشهر را شکست داد.

این مسابقه عصر سه شنبه در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد و تیم مهمان در نیمه نخست یک گل به ثمر رساند اما تیم آستارا در نیمه دوم با وارد کردن دو گل به دروازه حریف، پیروز میدان شود.

بازیکنان اسلامشهر معتقد بودند گل دوم تیم فرهنگ ایثار آستارا در وضعیت آفساید به ثمر رسیده است و از اینرو در دقایق پایانی، به قضاوت داور اعتراض کردند و یکی از بازیکنان اسلامشهر اخراج شد.

بعد از پایان بازی اعتراض ها ادامه پیدا کرد و علاوه بر بازیکنان، تعدادی از دست اندرکاران و تماشاگران هر دو تیم با یکدیگر برخورد فیزیکی کردند اما فضای ورزشگاه، با ورود نیروی انتظامی آرام شد.

گل های تیم فرهنگ ایثار آستارا را امین انصاری در دقیقه ۵۸، محمد قلی پور در دقیقه ۸۷ و تک گل تیم اسلامشهر را علی ربیعی در دقیقه ۲۶ به ثمر رساندند و قضاوت دیدار بر عهده امیر معصومی فر، افشین شهبازی و سعید دلیر از استان اردبیل بود.

تیم فرهنگ ایثار آستارا در گروه سوم لیگ دسته سوم کشور، هفت برد، ۲ مساوی و یک باخت دارد و در هفته سیزدهم رقابت ها، مهمان تیم هرماس فاتح تبریز خواهد بود.

بازی های مرحله اول مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم ایران در پنج گروه ۱۲ تیمی، به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و تیم های اول و دوم هر گروه، به مرحله دوم مسابقات صعود خواهند کرد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در آن ساماندهی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ غمگین یا رب آیا تا کدامین لحظه باید سوخت مهستی