سامانه سپند تا 10 آذر برای ثبت‌نام رانندگان سرویس‌ مدارس باز است


سامانه سپند تا 10 آذر برای ثبت‌نام رانندگان سرویس‌ مدارس باز است

سنندج - ایرنا - رییس‌ سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: رانندگان خودروهای بنزین سوز سرویس‌ مدارس برای دریافت سهمیه تا 10 آذر فرصت دارند از طریق مراجعه به سامانه سپند ثبت نام کنند.

امیر جمشیدنژاد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت و لزوم تخصیص مناسب سهمیه به ناوگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی شهری تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی افزود: براساس پیگیری‌های انجام شده سهمیه مناسب برای خودروهای فعال در حوزه سرویس مدارس در قالب پرداخت مابه التفاوت قیمت سوخت تا سقف مشخص در دولت مصوب شده و بزودی اجرایی می‌شود.

رییس‌ سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اضافه کرد: برای تخصیص سهمیه به این گروه، رانندگان مشمول باید با ثبت کامل مشخصات خود در سامانه ملی پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» به آدرس اینترنتی www.irtusepand.ir نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند.

وی یادآور شد: رانندگان مشمول می‌توانند از طریق درگاه شهرداری (سازمان حمل و نقل بار و مسافر)، از طریق شرکت‌های مجاز و تایید شده توسط شهرداری در حوزه سرویس مدارس و دفاتر پیشخوان دولت اقدام به ثبت نام کنند.

جمشیدنژاد تاکید کرد: شهرداری‌ها و سازمان‌ها باید تا ۱۰ آذر سال جاری نسبت به ثبت نام، تکمیل و تایید اطلاعات رانندگان به منظور جمع بندی و تکمیل فهرست رانندگان مجاز در این حوزه اقدام کنند.

رییس‌ سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: برای ثبت نام در سامانه، ثبت استعلام‌های فردی راننده شامل تایید صلاحیت و استعلام خودرویی، معاینه فنی و مشخصات خودرو امری لازم و ضروری است.

جمشیدنژاد یادآور شد: میزان سهمیه در نظر گرفته شده به سرویس مدارس تا سقف ۱۲۰ لیتر برای خودروهای تک سوز و ۸۰ لیتر برای خودروهای دوگانه سوز است.

وی افزود: با توجه به محدودیت زمانی و عدم امکان تمدید زمان اعلام شده، رانندگان سرویس مدارس ساماندهی شده در قالب شرکت، ون و آژانس‌های فعال در این حوزه به واحد تاکسیرانی و رانندگان اتوبوس و مینی بوس نیز به واحد اتوبوسرانی جهت انجام فرآیند ثبت نام خود برای دریافت سهمیه مراجعه کنند.

در سال تحصیلی جاری حدود ۴۰ هزار دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی استان کردستان از سرویس مدارس استفاده می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس