کانال‌های فضای مجازی اسدآباد مجوزدار می‌شوند


کانال‌های فضای مجازی اسدآباد مجوزدار می‌شوند

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسدآباد از فعالیت بیش از 160 کانال فضای مجازی در این شهرستان خبر داد و گفت: کانال‌های فضای مجازی اسدآباد مجوزدار می‌شوند.

علی جمور در نشست با برخی از مدیران کانال های فضای مجازی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا برای هر چه قانونمند شدن کانال ها کلیه کانال های فضای مجازی در حال فعالیت شهرستان توسط ارشاد دارای مجوز و صاحب شناسنامه شوند که محقق شدن این امر منوط بر همکاری و پیگیری مدیران کانال های فعال سطح شهرستان و مراجع ذیربط است.

وی ادامه داد: در صورت تحقق این امر شهرستان اسدآباد نخستین شهرستان در راستای مجوزدار بودن کلیه کانال های فضای مجازی در حال فعالیت خود خواهد شد.

جمور با اشاره به فعالیت ۱۶۰ کانال فضای مجازی شهرستان در زمینه ها و طیف های مختلف اقتصادی، سیاسی، دینی و مذهبی، بر تشکیل اتاق فکر کانال های فضای مجازی این شهرستان تأکید کرد و گفت: جلسات کانال های فضای مجازی باید به صورت مستمر بوده و مقطعی نباشد چرا که با مستمر شدن این جلسات ضمن تعامل مدیران کانال ها با یکدیگر، ساماندهی کانال ها نیز محقق شده و با ایجاد اتاق فکر با برنامه ریزی بهتر و هدفمند حرکت می کنند.

معاون فرمانداری شهرستان اسدآباد نیز گفت: نقد و انتقاد سازنده و اثرگذار توسط ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی لازمه رشد و پویایی جامعه است در غیر این صورت جامعه پویا و فعال نخواهد بود.

حمزه عبدکوند اظهار کرد: فضای مجازی بسته به نگاه هر جامعه هم تهدید و هم فرصت به شمار می رود که باید از ظرفیت این فضا به نحو ارزشمندی برای ارتقاء و رشد جامعه بهره برد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: کانال های فضای مجازی در انتخابات پیش رو نقش مؤثری در ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی خواهد داشت که با بی طرفی و بدون جانبداری از هیچ یک از کاندیداها می توانند در این برهه حساس نقش آفرینی کنند.

عبدکوند با تأکید بر رقابت کانال های فضای مجازی در تولید محتوا در عین رفاقت کانال ها با یکدیگر خاطرنشان کرد: ساماندهی کانال های فضای مجازی سطح شهرستان موجب هدفمند حرکت کردن کانال های فضای مجازی در بحث اطلاع رسانی خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا