مردم با بصیرت خود مشت محکمی بر دهان دشمنان زده‌اند


مردم با بصیرت خود مشت محکمی بر دهان دشمنان زده‌اند

زنجان- ایرنا- رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب با تحمیل جنگ و ایجاد اختلاف‌های داخلی در صدد تحقق اهداف شوم خود و ایجاد فتنه بودند اما مردم همیشه در صحنه با حضور و بصیرت خود تا امروز توطئه‌ها را ناکام گذاشته و مشت محکمی بر دهان آن‌ها زده‌اند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز چهارشنبه در همایش بسیجیان شهرستان ایجرود، افزود: حضور مردم و بسیجیان در تمام عرصه‌ها منشاء خیر و اثر بوده است.

وی اظهار داشت: مردم به درستی و به معنای واقعی به وظایف خود عمل کردند و اکنون نوبت مسؤولان برای عمل به تعهدات، خدمت صادقانه و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه است.

صادقی نیارکی با اشاره به مردم‌سالاری واقعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم‌سالاری دینی و به عبارت دیگر ارزش قائل شدن به مردم در هیچ نقطه دنیا مانند ایران پیدا نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در کشورهای غربی، شعار مردم‌سالاری دینی سر می‌دهند اما این فقط شکل کار بوده و هیچ ارزشی برای مردم جامعه خود قائل نیستند.

رییس شورای قضایی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی به فرمان امام خمینی(ره) اقدامی مبارک و نشان از بینش بالای بنیانگذار کبیر انقلاب از تاثیر نهاد مردمی در تعالی اهداف انقلاب و نظام اسلامی است.

وی اظهار داشت: روحیه بسیجی در دستگاه قضایی به معنی رفع تبعیض، تظلم‌خواهی، اجرای عدالت و مبارزه با فساد بوده و توجه به این امور مهم از سیاست‌های جدی قوه قضاییه است و ما نیز در این زمینه به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

صادقی نیارکی خاطر نشان کرد: البته مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی گلایه‌مند هستند اما وقتی پای نظام و ولایت به میان بیاید با بصیرت و با تمام توان، پای نظام ایستاده و اجازه فتنه و توطئه به دشمن نمی‌دهند.

این همایش با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان ایجرود در مصلای نماز جمعه شهر زرین‌آباد برگزار شد.

بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی(ره) در پنجم آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد.

شعار محوری امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج، ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» اعلام شده و برنامه‌های این هفته نیز از ۳۰ آبان تا ۶ آذر برای بزرگداشت جانفشانی‌ها و خدمات جهادی بسیجیان اجرا می‌شود.

طی هفته بسیج، ۲ هزار و ۱۰۰ برنامه در قالب ۱۶۰ عنوان در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟