پیش‌بینی 100 میلیونی اپل برای فروش آیفون 12


پیش‌بینی 100 میلیونی اپل برای فروش آیفون 12

بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده اپل فروش 100 میلیونی برای آیفون 12 خود پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی 100 میلیونی اپل برای فروش آیفون 12به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا گزارشی در فضای مجازی منتشر شده است که از یک پیش‌بینی جالب از سوی شرکت اپل خبر می‌دهد. بر اساس این مطلب اپل پیش‌بینی کرده است که آیفون ۱۲ در سال آتی بخش بسیار زیادی از فروش محصولات این شرکت را به خود اختصاص خواهد داد.

تامین قطعات مربوط به ۱۰۰ میلیون آیفون ۱۲

یکی از خبر‌هایی که به این ادعای اپل قوت بیشتری می‌دهد و نشان دهنده این است که اپل چقدر به پیش‌بینی خود مطمئن است درخواست این شرکت برای تامین قطعات مربوط به ۱۰۰ میلیون آیفون ۱۲ از شریک‌های خود است. برای این که بهتر بتوانید به عمق زیاد بود تعداد سفارش‌های پیش‌بینی شده پی ببرید بهتر است به شما بگوییم که اپل برای آیفون ۱۱ چیزی در حدود ۸۰ میلیون دستگاه تولید کرده است که حدود ۲۰ میلیون کمتر از تعدادی است که برای آیفون ۱۲ پیش‌بینی شد.

پیش‌بینی 100 میلیونی اپل برای فروش آیفون 12

بیشتر بخوانید: راه‌حل اپل برای جلوگیری از بروز مشکل در iOS 14

نکته‌ای که برای ما عجیب است پیش‌بینی اپل با توجه به گذشته مملو از نوسان فروش این شرکت است. با بررسی آماری فروش محصولات این شرکت می‌توان متوجه شد که سال ۲۰۱۵ اپل حدود ۲۳۱.۲ میلیون آیفون را به فروش رساند، اما این آمار برای نسل بعدی آیفون در سال ۲۰۱۶ با کاهش روبه‌رو شد و به ۲۱۱.۸ میلیون دستگاه رسید. فروش آیفون‌ها در سال ۲۰۱۷ بار دیگر افزایش پیدا کرد و به ۲۱۶.۷۶ میلیون رسید، اما نتوانست از سال ۲۰۱۵ جلو بزند. در سال پس از آن نیز فروش آیفون‌های این شرکت به ۲۱۷.۷۲ میلیون رسید.

پیش‌بینی 100 میلیونی اپل برای فروش آیفون 12

با توجه به آماری که در بخش پیش ارائه شد برای ما سوال است که اپل بر چه اساسی چنین پیش‌بینی از سوی این شرکت برای فروش آیفون ۱۲ صورت گرفته است. شاید اپل امید خود را برای فروش دستگاه‌های جدیدش زیادی بالا برده و این پیش‌بینی حاصل این نوع تفکر باشد. البته امکان دارد که برنامه‌های دیگری از سوی این شرکت در سال ۲۰۲۰ انجام شود که پیشینه‌ای برای فروش بالای آیفون ۱۲ را فراهم کنند.

اپل پیشتر اعلام کرده بود که سال آینده این شرکت سه گوشی جدید را به محصولات خود اضافه می‌کند. گفته می‌شود همه آن‌ها از فناوری اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می‌کنند. صفحه نمایش این دستگاه‌ها نیز از پنل‌های OLED استفاده کرده و به همین دلیل می‌توان آن را یکی از بهترین گزینه‌های سال آتی دانست. احتمال اپل برای این پیش‌بینی عجیب خود دلایل خاصی دارد که به زودی آن‌ها را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

فروش بالا محصول آینده اپل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان