حضور استاندار گلستان در شورای اداری کردکوی


حضور استاندار گلستان در شورای اداری کردکوی

جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی عصر امروز چهارشنبه ششم آذرماه با حضور مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

شورای اداری شهرستان کردکوی با حضور استاندار گلستان، معاونین عمرانی و معاون منابع انسانی استاندار، تعدادی از مدیران کل استان و مدیران شهرستان کردکوی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، فرماندار کردکوی و تعدادی از مدیران شهرستان، دغدغه ها، مسائل و مشکلات شهرستان و حوزه کاری خود را بیان کردند و استاندار گلستان نیز در برخی از این موارد قول همکاری و مساعدت داد.

از جمله موارد مطرح شده در این جلسه می توان به لایروبی رودخانه قره سو از حدفاصل پل نیازآباد تا دهانه خلیج، تعریض جاده قدیم کردکوی به گرگان، برق‌رسانی به روستای جهان نما، مشخص کردن زمین برای دامداران روستای حاجی آباد کوهپایه، مشکل تامین آب آشامیدنی دو روستا، گازرسانی به شهرک گلخانه ای، لایروبی کانال های زهکشی، تکمیل بازارچه صنایع دستی، تعریض میدان انقلاب و موضوعات مربوط به طرح جامع شهر کردکوی اشاره کرد.

در ادامه این جلسه استاندار گلستان از فرماندار این شهرستان خواست مواردی که در این جلسه درخصوص آن تصمیم گیری شد را با هماهنگی با مدیران، مکتوب و صورتجلسه کند تا بعد از ابلاغ با جدیت پیگیری شود.

هادی حق شناس در ادامه گفت: تحریم های ظالمانه یک جانبه آمریکا، آثار خودش را دارد اما اقتصاد ایران آنچنان قوی است که دشمن به آرزوی خودش که فروپاشی اقتصادی ماست، نخواهد رسید و این آرزو را به گور خواهد برد.

وی بیان کرد: با وجود اینکه ۴۰ سال از فشار دشمن علیه ما می گذرد، اما ایران امروز در برخی از عرصه ها از جمله در موضوعات علمی، پزشکی، مهندسی، رتبه تک رقمی دنیا را داراست.

استاندار گلستان تصریح کرد: دشمن به هر بهانه ای به دنبال فشار وارد کردن به ماست و آخرین مورد هم موضوع گرانی بنزین بود. نیاز است که همه مدیران تلاش کنند، مشکلات مردم به حداقل برسد.

حق شناس با بیان اینکه مردم به معنای واقعی ارباب رجوع هستند، تصریح کرد: مشکلات مردم تنها موضوعات مالی نیست؛ نباید مردم مورد بی مهری، توهین و تحقیر قرار بگیرند. اگر مهم ترین جلسه را هم داشته باشیم باید جواب ارباب رجوع را بدهیم. اگر در همان زمان نشد، باید به ارباب رجوع اعلام کنیم که در زمانی دیگر با وی ملاقات خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: توجه به ارباب رجوع نباید تنها مختص به همین مدت زمان تا شروع انتخابات باشد و همیشه باید به ارباب رجوع احترام گذاشت و خواسته اش را پیگیری کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی