ساخت 2 بوستان در ایذه آغاز شد


ساخت 2 بوستان در ایذه آغاز شد

اهواز - ایرنا - ساخت 2 بوستان محله‌ای در مناطق محروم و کم برخوردار ایذه روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان آغاز شد.

رییس شورای اسلامی شهر ایذه در آیین آغاز ساخت بوستان محله‌ای سرقنات گفت: این منطقه با وجود تراکم جمعیتی بالا، از نظر امکانات رفاهی در فقر مطلق به سر می‌برد.

سید مهدی موسوی افزود: با پیشنهاد شورای اسلامی شهر ایذه و موافقت و پیگیری شهردار، ساخت یک بوستان محله‌ای زیبا و در خور شان مردم سرقنات در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد:بوستان محله‌ای سرقنات در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر در انتهای خیابان شهید دستغیب و با بودجه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به صورت پیمانی توسط شهرداری ایذه ساخته خواهد شد.

شهردار ایذه نیز در حاشیه کلنگ‌زنی بوستان محله ای کشتاره ایذه به خبرنگار ایرنا گفت: منطقه کشتارگاه قدیم ایذه و اکبر آباد از مناطق کمتر برخوردار ایذه هستند که پارسال یک بوستان با نام فدک در آن ایجاد شد اما ضرورت احداث یک بوستان دیگر نیز در این منطقه احساس می‌شد.

غلامحسین اسدی افزود: بوستان محله‌ای کشتارگاه قدیم ایذه در زمینی به مساحت هزار متر مربع و با اعتبار ۲ میلیارد ریال به صورت پیمانی توسط شهرداری ایذه احداث خواهد شد.

وی گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این پروژه‌ها پیش از نوروز ۹۹ تکمیل و در اختیار مردم محروم این مناطق قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری