ادامه تنش بین روسیه و رژیم صهیونیستی


ادامه تنش بین روسیه و رژیم صهیونیستی

وکیل «نعما ایساخار» تبعه رژیم صهیونیستی که در بازداشت روسیه به سر می‌برد، مدعی شد موکلش گروگان روسیه است.

ادامه تنش بین روسیه و رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عروتص شوع، «کالوفگانت»، وکیل «نعما ایساخار»، تبعه رژیم صهیونیستی که به جرم حمله ۹.۵ گرم ماری جوآنا در فرودگاه مسکو به ۷ سال و نیم حبس محکوم شد، در مصاحبه با روزنامه «اسرائیل هیوم» گفت که وی «گروگان» روسیه است.

کالوفگانت که وکالت ایساخار در جلسه دادگاه تجدیدنظر در تاریخ ۱۲ دسامبر را برعهده دارد، مدعی شد: «نعما کاملاً بی‌گناه است. تا قبل از دستگیری، وی هرگز در خاک روسیه حضور نیافته بود... نعما در شرایط خوبی است. من امیدوارم پوتین تاپیش از سفر خود به اسرائیل در ماه ژانویه، او را عفو کند.»

وی با اشاره به درخواست مستقیم «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه برای عفو نعما ایساخار، گفت: «این چیز کوچکی نیست، اما قطعاً کافی هم نیست. دولت اسرائیل باید به وعده‌هایش به خانواده نعما وفادار باشد.»

وی همچنین گفت که هیچ ارتباطی بین نعما ایساخار و «الکسی بورکف»، هکر روسی که رژیم صهیونیستی، او را اوایل ماه نوامبر به آمریکا مسترد کرد، وجود ندارد.

پیش از این «میخائیل بوگدانوف»، معاون وزیر امور خارجه روسیه در اعتراض به این استرداد، تأکید کرده بود که چنین اقداماتی، روابط دوجانبه را تضعیف می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا