ورزشکار دهلرانی مجوز حضور در المپیک 2020 را گرفت


ورزشکار دهلرانی مجوز حضور در المپیک 2020 را گرفت

ایلام- ایرنا- مدیر اداره ورزش و جوانان دهلران گفت: ورزشکار دهلرانی موفق به کسب مجوز حضور در المپیک 2020 توکیو شد.

رحم خدا شیخ محمدی روز پنج شنبه در حاشیه استقبال از این ورزشکار با حضور مسئولان محلی به خبرنگار ایرنا گفت: جواد فروغی ورزشکار رشته تیراندازی با تپانچه با درخشش در مسابقات آسیایی دوحه موفق به کسب این مجوز شد.
وی افزود: این ورزشکار شایسته توانست در مسابقات آسیایی دوحه علاوه بر کسب سهیمه المپیک ۲۰۲۰ دو مدال برنز نیز در رشته تپانچه کسب کرد.
ورزشکار المپیکی شهرستان نیز گفت: بیش از ۲ سال است که ورزش را بصورت حرفه ای پیگیری می کنم.
جواد فروغی افزود: هم اکنون عضو تیم ملی در رشته تپانچه بادی هستم و در طول مدت فعالیتم در مسابقات آزاد سطح کشور و مسابقات لیگ موفقیت هایی داشته ام.
وی با اشاره به شرکت در چهاردهمین مسابقات قهرمانی آسیایی در دوحه قطر گفت: سطح مسابقات بالا بود بطوری که در این مسابقات رکورد المپیک شکسته شد و من توانستم با حذف سه نفر از دارندگان مدال طلای المپیک به مدال برنز برسم و جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنم.
فروغی گفت: در مسابقات دوحه برای اولین بار توانستم ۲ مدال برنز در رشته میکس بادی و انفرادی تپانچه بادی بدست آورم و راهی المپیک ۲۰۲۰ شوم.
وی افزود: برنامه ام را با تمرینات فشرده و مداوم در فدراسیون تیراندازی ادامه خواهم داد و خودم را برای کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ که مرداد ماه سال آینده در توکیو برگزار می شود آماده خواهم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی