افتتاح مسکن‌های مددجویی سپاه پاسداران در ریگان و سیرجان


افتتاح مسکن‌های مددجویی سپاه پاسداران در ریگان و سیرجان

کرمان - ایرنا - بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج 14واحد مسکونی برای مددجویان این مناطق اوسط سپاه پاسداران و مشاکرت کمیته امداد امام خمینی ره افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

۹به گزارش ایرنا ، فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت: ۱۳واحد مسکونی مشارکتی توسط سپاه این شهرستان و کمیته امداد امام خمینی (ره) افتتاح شدند .

سرهنگ مصطفی دهقانیان روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این واحد های مسکونی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد این واحد های مسکونی با زیر بنای ۵۰متر مربع و اعتبار هر کدام ۵۰میلیون تومان به بهره برداری رسید

به گفته سرهنگ دهقانیان این واحد های مسکونی با مشارکت کمیته امداد برای افراد تحت پوشش و نیازمند شهرستان ریگان احداث شدند .

فرمانده سپاه شهرستان ریگان عنوان کرد: این واحدهای مسکونی جایگزین منازل کپری و خشت و گلی غیر استاندار در روستاهای محروم شهرستان شد .

سرهنگ دهقانیان با اشاره به اینکه با مشارکت ادارات ونهاد ها فعالیتهای عمرانی توسط سپاه در روستاهای محروم شهرستان انجام خواهد شد بیان داشت :شهرستان ریگان نیازمند کار جهادی است .

وی بیان داشت: قرارگاه پیشرفت و ابادانی در روستاهای محروم شهرستان در زمینه های عمرانی اقدامات ارزنده ای در این شهرستان انجام داده است .

به گفته سرهنگ دهقانیان سپاه شهرستان ریگان از ساخت مسجد مدرسه و راه سازی در روستاهای محروم شهرستان اقداماتی را در دستور کار قرار داده است .

افتتاح یک واحد مسکونی از اعتبارات بخش محرومیت زدایی سپاه در سیرجان

براساس این گزارش همچنین امروز (پنجشنبه )طی مراسمی یک واحد مسکونی مددجویی از اعتبارات محرومیت زدایی سپاه در روستای خسروانی بخش گلستان سیرجان به بهره برداری رسید.

به گفته علی نژاد بیگلری معاون عمرانی فرماندار سیرجان این واحد مسکونی با زیربنای ۵۵ مترمربع و هزینه ۷۵۰ میلیون ریال از اعتبارات محرومیت زدایی سپاه به پایان رسیده است که امروز تحویل یکی از خانواده های واجد الشرایط و مستضعف روستای خسروانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403