دلیل نیمکت نشینی سانچو برابر بارسا مشخص شد


دلیل نیمکت نشینی سانچو برابر بارسا مشخص شد

نشریه بیلد آلمان از دلیل نیمکت نشینی جیدون سانچو، ستاره انگلیسی دورتموند، در بازی مقابل بارسلونا پرده برداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند دیشب در ورزشگاه نیوکمپ مقابل بارسلونا قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۳-۱ شکست خورد تا شانس این تیم برای صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کاهش یابد.

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند، در بازی دیشب از جیدون سانچو در ترکیب اصلی خود استفاده نکرده بود؛ موضوعی که در نوع خود بسیار عجیب و قابل تأمل به نظر می رسید. سانچو اما در نیمه دوم به جای نیکو شولتز وارد زمین شد و توانست تک گل تیمش را در دقایق پایانی بازی به ثمر برساند.

نشریه بیلد آلمان دقایقی پیش از دلیل نیمکت نشینی سانچو در بازی دیشب مقابل بارسلونا پرده برداشته است. در گزارش بیل آمده است: " لوسین فاوره در بازی دیشب سانچو را نیمکت‌نشین کرده بود چرا که این بازیکن در جلسه فنی پیش از بازی دورتموند مقابل بارسلونا در روز سه شنبه با تأخیر به سایر بازیکنان اضافه شده بود."

این اولین باری نبود که جیدون سانچو به دلیل بی انضباطی با جریمه از سوی لوسین فاوره روبرو شده است. پیش از این نیز در رسانه های انگلیسی از رابطه بد این بازیکن با مسئولان دورتموند پرده برداشته بودند و با این شرایط به نظر می‌رسد که این پدیده انگلیسی در آینده ای نه چندان دور از دورتموند جدا شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)