تمسخر پیکاپ تسلا توسط لِگو!


تمسخر پیکاپ تسلا توسط لِگو!

پس از ماه‌ها انتظار و انتشار تیزرهای گوناگون سرانجام پیکاپ الکتریکی تسلا سایبرتراک معرفی شد اما طراحی تیز و علمی-تخیلی سریعاً مخالفان زیادی پیدا کرد. سایبرتراک در عرض چند ساعت کل اخبار خودرویی را به خود اختصاص داد و البته کمپانی‌های سازنده بازی‌های ویدئویی طراحی جعبه‌ای و تیز این پیکاپ را به سخره گرفته و... The post تمسخر پیکاپ تسلا توسط لِگو!...

پس از ماه‌ها انتظار و انتشار تیزرهای گوناگون سرانجام پیکاپ الکتریکی تسلا سایبرتراک معرفی شد اما طراحی تیز و علمی-تخیلی سریعاً مخالفان زیادی پیدا کرد. سایبرتراک در عرض چند ساعت کل اخبار خودرویی را به خود اختصاص داد و البته کمپانی‌های سازنده بازی‌های ویدئویی طراحی جعبه‌ای و تیز این پیکاپ را به سخره گرفته و آن را با بازی‌های ویدئویی دهه 90 میلادی مقایسه کردند.

تمسخر پیکاپ تسلا توسط لِگو!
و حالا حتی لگو هم تسلا را دست می‌اندازد! این کمپانی سازنده اسباب‌بازی در توئیتر تصویری از یک آجر لگوی ساده منتشر کرده که روی چرخ ها قرار گرفته است. لگو با حالتی خنده‌دار گفته است: “تکامل پیکاپ اینجاست. ضد آبِ تضمین شده!”

تمسخر پیکاپ تسلا توسط لِگو!
واضح است که این جملات به لحظه‌ای شرم‌آور مربوط می‌شود که ایلان ماسک به طراح تسلا گفت توپ فلزی بزرگی را به شیشه‌ی سایبرتراک بزند. این لحظات که به‌صورت زنده پخش می‌شد بر شیشه‌های ضدگلوله‌ی این پیکاپ تأکید داشت اما هر دو شیشه فوراً شکسته شد که سورپرایز شدن ماسک را در پی داشت.

تمسخر پیکاپ تسلا توسط لِگو!
ماسک بعداً ادعا کرد شیشه به خاطر آسیب دیدن پایه‌اش شکسته است. دلیل آن نیز کوبیدن پتکی روی درب فولادی ضدزنگ خودرو برای نشان دادن میزان استحکام این پیکاپ اعلام شده است.

تمسخر پیکاپ تسلا توسط لِگو!
اگرچه تسلا سایبرتراک فضای مجازی را درنوردیده اما از طرف دیگر طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. ایلان ماسک می‌گوید بیش از 250 هزار سفارش خرید این خودرو با سپرده‌ی 100 دلاری دریافت کرده است.


با قیمت آغازین 39900 دلاری، سایبرتراک پایه دارای یک پیشرانه بوده و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 6.5 ثانیه‌ای دارد. مدل‌های بعدی که گران‌تر بوده از دو و سه پیشرانه الکتریکی استفاده کرده و شتاب دیوانه‌واری دارند. پرچم‌دار سایبرتراک قیمت 69900 دلاری داشته ولی فکر می‌کنیم نسخه‌ی لگوی آن بسیار ارزان‌تر خواهد بود!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)