دشمن برای جوان ایرانی چه نقشه‌ای کشیده است؟ ‌


صفحه مجازی نوجوان با انتشار عکس نوشته‌ای برگرفته از بیانات رهبرمعظم انقلاب به معرفی ویژگی‌هایی را که باید برای تقویت بنیه معنوی در نوجوانان و جوانان پرورش یابد پرداخت.

دشمن برای جوان ایرانی چه نقشه‌ای کشیده است؟
‌

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به جمعیت جوان کشور ما که به عنوان یک مزیت و فرصت بی‌بدیل شمرده می‌شود توجه به جوانان و برنامه‌ریزی برای به‌کارگیری این ثروت هنگفت یعنی نیروی جوان جامعه که آرزوی هر کشوری است باید سرلوحه اقدامات دولت و نظام جمهوری اسلامی باشد. و البته هرگاه توجه و فرصت دادن به جوانان جدی گرفته شده است آثار و برکات فراوانی در پی داشته است. آنچه در این سال‌ها به‌طور ملموس قابل مشاهده است توجه ویژه رهبر انقلاب به جوانان به انحای مختلف بوده است از دیدارهای مختلف با اقشار جوان جامعه از قبیل دانش‌آموزان، دانشجویان و نخبگان جوان و چه با پیگیری، دستورات و تأکیدات مکرر به مسئولان کشور برای توجه به جوانان.

از این رو صفحه مجازی نوجوان وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای با انتشار عکس نوشته‌ای برگرفته از بیانات رهبرمعظم انقلاب ویژگی‌هایی که باید برای تقویت بنیه معنوی در نوجوانان و جوانان پرورش یابد را مطرح کرد.

در ادامه می‌توانید این عکس نوشته را مشاهده کنید:

دشمن برای جوان ایرانی چه نقشه‌ای کشیده است؟
‌

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...