فولاد خوزستان 2-0 گل گهر سیرجان؛ استاد نتوانست مقابل شاگرد قد علم کند!


فولاد خوزستان 2-0 گل گهر سیرجان؛ استاد نتوانست مقابل شاگرد قد علم کند!

یک برد مطمئن برای نکونام!

طرفداری- در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فولاد خوزستان مقابل گل گهر سیرجان صف‌آرایی کرد و در پایان شاگردان جواد نکونام موفق شدند با نتیجه 2 بر 0 حریف خود را از پیش رو بردارند.

مشخصات بازی

هفته دوازدهم لیگ برتر
فولاد 2-0 گل گهر سیرجان
جمعه 8 آذرماه 1398 ساعت 16:40

ترکیب دو تیم

ترکیب فولاد خوزستان

شهاب گردان، ایوب والی، عارف آغاسی، مجتبی نجاریان، وحید حیدریه، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، محمد قاسمی‌نژاد، حسن بیت‌سعید، عباس بوعذار، لوسیانو پریرا

ترکیب گل گهر

میلاد فراهانی - عبدالله حسینی - مهران گلزاری - یوسف وکیا - مهرداد عبدی - علی قربانخانی - پیمان نامور - امین پورعلی - رضا محمود آبادی - بهنام برزای - پیمان رنجبری

گزارش بازی

در دقیقه 22 نیمه اول و روی سانتر عباس بوعذار، ایوب والی در یک کش و قوس به توپ رسید و با شوت خود گل اول فولاد خوزستان را به ثمر رساند و در ادامه دو تیم موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند تا نیمه اول با همان برتری یک گله فولاد به پایان برسد.

در نیمه دوم دو تیم بازی هجومی‌تری به نمایش گذاشتند. در دقیقه 59 ضربه سر پیمان رنجبری با واکنش گردان دفع شد. در دقیقه 68 شوت حسن بیت سعید را فراهانی به کرنر فرستاد. در دقیقه 69 ضربه سر مدافع گل گهر نزدیک بود یک گل به خودی را رقم بزند که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد. در دقیقه 3+90 فرار حسن بیت سعید در ضد حمله فولاد این بازیکن را با فراهانی تک به تک کرد که بیت سعید توپ را از میان پاهای فراهانی به درون دروازه فرستاد تا این بازی را شاگردان نکونام 2 بر 0 به سود خود به پایان برسانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...