دوچرخه سواران پاکستانی در حمایت از فلسطینی‌ها رکاب زدند


دوچرخه سواران پاکستانی در حمایت از فلسطینی‌ها رکاب زدند

اسلام آباد- ایرنا- دوچرخه سواران پاکستانی متشکل از فعالان سیاسی و اعضای گروه های اسلامی امروز پس از اقامه نماز جمعه در شهر «کراچی» به مناسبت بزرگداشت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین و محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه، رکاب زدند.

شرکت کنندگان در همایش مشترک دوچرخه سواری گروه سیاسی و مذهبی در شهر کراچی پاکستان به سرپرستی بنیاد حمایت از فلسطین از منطقه «نرسری» این شهر تا محل باشگاه خبرنگاران را رکاب زدند.

اعضای ارشد بنیاد حمایت از فلسطین در پاکستان، مسئولان حزب جماعت اسلامی، مجلس وحدت مسلمین و انجمن دانشجویان امامیه به همراه جمع زیادی از فعالان اجتماعی در این همایش شرکت کردند.

حامیان فلسطین، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم و از جامعه جهانی خواستند تا برای تشکیل کشور مستقل فلسطین بر اساس مرزهای ۱۹۶۷ اقدام کند.

دوچرخه سواران پاکستانی در حمایت از فلسطینی‌ها رکاب زدند

شماری از شخصیت های حاضر در این همایش نیز با ایراد سخنانی گفتند: ما یک بار دیگر روز جهانی همبستگی با برادران و خواهران فلسطینی خود را گرامی می داریم و تأسف خود را نسبت به ناکامی جامعه جهانی در اجرای عدالت برای مردم فلسطین اعلام می کنیم.

آنان با ابراز انزجار نسبت به اقدام اخیر اسلام‌ستیزان در نروژ و توهین به کتاب آسمانی مسلمانان، با مردم کشمیر نیز ابراز همبستگی کردند.

دولت پاکستان رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسد و همواره از مردم مظلوم فلسطین در برابر تجاوزها و اشغالگری های آشکار صهیونیست ها حمایت کرده است.

۲۹ نوامبر مقارن با هشتم آذر در تقویم سازمان ملل متحد به عنوان روز جهانی اعلام همبستگی با ملت فلسطین و انتخاب فلسطین به عنوان کشور عضو ناظر شورای امنیت سازمان ملل نام‌گذاری شده است.

هر سال مردم آزاده جهان در این روز با پرپایی آیین‌های مختلف، همدلی خود را با ملت فلسطین ابراز می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...