مردم گام دوم انقلاب را قوی‌تر برمی‌دارند


نماینده، ولی فقیه در سپاه: مردم گام دوم انقلاب را با بصیرت و ولایت‌مداری در انتخاب مسئولان ولایت‌مدار، قوی‌تر برخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» صبح امروز (شنبه) در مراسم گرامیداشت شهیدان «مرتضی ابراهیمی»، «مصطفی رضایی» و «مجید شیخی» که در اغتشاش‌های اخیر به شهادت رسیده‌اند، با بیان اینکه مسئولان باید با مردم صادق باشند، اظهار داشت: مردم کمبود‌ها را تحمل می‌کنند، اما از تبعیض‌ها گله‌مند هستند.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدر مردم را بدانند، گفت: حق با مردم است؛ چراکه مردم صاحب حکومت و مسئولان، خدمتگزاران و نوکران آن‌ها هستند؛ بنابراین نباید این بی‌تدبیری اخیر برخی مسئولان را نادیده گرفت.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان باید بدانند که در نظام اسلامی، نظریه‌پرداز، ولی فقیه است، گفت: در برجام دیدیم که عاقبت آن و عمل به ۹ شرطی که رهبر معظم انقلاب اسلامی گذاشتند چه شد؛ اما در مقابل آن گفتمان مقاومت را دیدیم که چگونه پهپاد آمریکایی را منهدم و کشتی انگلیسی را توقیف کرد؛ لذا مسئولان باید بدانند که اگر با دشمن پیمان ببندند، خداوند آن‌ها را جزو جبهه استکبار می‌داند.
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه مردم در این قضایای اخیر از خود «استقامت فکری» و «استقامت عملی» نشان دادند، تصریح کرد: مردم از گرانی‌ها، بی‌تدبیری‌ها و عملکرد برخی مسئولان گله‌مند هستند و در این قضایای اخیر آماده فریاد زدن بودند؛ اما وقتی توطئه دشمنان را دیدند، صف خود را از آن‌ها جدا کردند. مردم همه مشکل‌ها را تحمل می‌کنند تا دین‌شان باقی بماند؛ چراکه منطق شهید «هیهات من الذله» است؛ لذا ما همه سختی‌ها را تحمل می‌کنیم، اما زیر بار ظلم نمی‌رویم.
وی با تاکید بر اینکه دشمن برای اواخر سال و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده بود، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که باید آن‌قدر توطئه کند تا انقلاب اسلامی ایران را به‌دست خود مردم ایران نابود کند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران: منطق بسیجیان ما دفاع از مردم است

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: منطق انقلاب اسلامی و بسیجیان ما دفاع از مردم است.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت و مدافع ملت سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: خداوند در قرآن در وصف جوانان بسیجی، پاسداران سنگرنشین انقلاب و مومنین راستین چنین می‌فرماید «اگر بعضی از شما در برابر شبهه‌ها و فتنه‌گری‌ها دچار تردید شوید و از دین خدا برگردید، دست خدا خالی نیست. قومی را خواهم آورد که بزرگ‌ترین ویژگی‌شان این است که عاشق دلباخته خدا هستند».
وی با اشاره به سجایای اخلاقی و خصایص شهدا عنوان کرد: نخستین ویژگی شهیدان خدامحوری، خداباوری و خدادوستی است و همین عشق به خدا آن‌ها را به ولایت دوستی دعوت می‌کند. ما عاشق افراد نمی‌شویم بلکه عاشق دین خدا هستیم و، چون امام ما دستور خدا را اجرا می‌کند، ما عاشق او هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی بیان داشت: دومین ویژگی شهیدان این است که نسبت به مردم متواضع هستند. شهید ابراهیمی نسبت به نیروهایش متواضع و فروتن بود. باور شهید این است که جان دادن برای مردم همان جهاد فی سبیل‌الله است.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه منطق انقلاب اسلامی و بسیجیان ما دفاع از مردم است، تصریح کرد: در همین فتنه اخیر که دشمنان قصد سوء استفاده از بی‌تدبیری برخی از مسئولان را داشتند، این شیرمردان جلو آمدند و این فرصت را از استکبار گرفتند.
وی ادامه داد: بسیجیان دفاع از مردم را تکلیف خود می‌دانند. آن‌ها همان‌طور که نسبت به مومنان متواضعند، اما در برابر کفار بسیار سخت و مقاوم هستند. این‌ها شاگردان همان آقایی هستند که فرمود «سر می‌دهم، اما دین نمی‌دهم».
حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی با اشاره به اینکه شهدا شاگردان مکتب حضرت اباعبدالله علیه السلام هستند، اضافه کرد: بر پرچم شهدای ما یک جمله نقش بسته است و آن هم ذکر شریف "انی اُحامی ابدا عن دینی" است. این‌ها در برابر دشمن محکم ایستادند و کوتاه نیامدند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: دیگر ویژگی شهیدان این است که در شرایط مختلف در راه خدا جهاد می‌کنند. نمی‌شود مومن بود و در حال جهاد نبود؛ این نوع جهاد است که برای افراد مختلف فرق می‌کند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه در فرهنگ دینی ما شهادت جای تسلیت گفتن ندارد، افزود: اینکه در صراط مستقیم باشیم، مهم نیست بلکه در صراط مستقیم ماندن مهم است. حضرت علی (ع) خطاب به پیامبر اسلام عرضه داشتند «زمانی که شمشیر به فرق سرم اصابت می‌کند، آیا در دین خدا هستم یا خیر؟».
حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی بیان داشت: این عزیزان در واقع مورد فضل خدا قرار گرفته‌اند. این فتنه‌گران هم‌چون بیچاره‌هایی هستند که خبر ندارند در میدان چه کسی به وسط رفته‌اند. منطق شهدای ما منطق دفاع از دین خدا و تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌هاست.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه‌ها و دسایس دشمنان برای برای اواخر سال ۹۸ و انتخابات، تاکید کرد: دشمنان ما امروز به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ کشور و هیچ قدرتی توانایی نابودی انقلاب اسلامی را ندارد مگر خود مردم؛ ببینید فتنه چه کار می‌کند که مسلمانان در کربلا نماز صبح و ظهر را خواندند و سپس به بدن مطهر امام حسین (ع) حمله کردند. یازده امام را همین مسلمانان بی‌بصیرت به شهادت رساندند و فریب خوردند.
حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۴ آذرماه علیه اغتشاش‌ها اخیر اظهار کرد: من دو ویژگی را در این حرکت مردم دیدم، نخست اینکه مردم ما فتنه را به خوبی درک کردند. مردم به برخی بی صداقتی‌ها و عملکرد‌ها انتقاد دارند، اما تا شرایط و دام دشمنان را دیدند، سکوت کردند و مصلحت کشور را در نظر گرفتند. مردم دشمنی‌شان با کشور‌های بیگانه را حفظ کردند و هر چه فریاد داشتند بر سر آن‌ها زدند.
وی با اشاره به اینکه مردم با بصیرت ایران اسلامی تا صدای رهبرشان را شنیدند، به میدان آمدند، افزود: این مردم را نه علی‌ابن ابی‌طالب (ع) و نه امام حسین (ع) نداشتند که اگر داشتند آن اتفاق‌های ناگوار نمی‌افتاد.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ویژگی دومی که در مردم ما بسیار برجسته است، استقامت عملی است. مردم ما نه فقط در فکر بلکه در عمل هم استقامت دارند. منطق شهید این است که مقاومت می‌کند، اما زیر بار ظلم و ذلت در برابر دشمنان نمی‌رود.
وی گفت: دشمنان در فتنه اخیر اموال و سرمایه‌های مردمی را هدف گرفته بودند. عمده هدف دشمنان نیز بسیجیان و پاسداران بودند. استکبار بداند که ما تا مرگ آن‌ها و ایادی‌شان را نبینیم آرام نمی‌نشینیم.
حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی افزود: این انقلاب در چهل سال دوم به دستاورد‌های بیشتری هم خواهد رسید. دشمنان ما امروز فقط از بسیج ایران ناراحت نیستند بلکه از حشدالشعبی عراق، حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن هم خشمگین هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید