راننده سمند در تصادف رانندگی جاده هورامان جان باخت


راننده سمند در تصادف رانندگی جاده هورامان جان باخت

سنندج - ایرنا - تصادف رانندگی بین یکدستگاه خودروی سواری سمند با مینی‌بوس در محور ارتباطی سروآباد به هورامان اتفاق افتاد که راننده سمند در این حادثه جان خود را از دست داد.

فرمانده پلیس راه انتظامی مریوان - سنندج روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعتی قبل یکدستگاه سمند با یکدستگاه مینی‌بوس در محور سروآباد به هورامان در نزدیکی روستای دزلی در محلی به نام دربند دزلی برخورد کردند.

سرگرد محمد سنجابی افزود: راننده خودروی سمند مردی ۲۳ ساله با هویت معلوم اهل روستای درکی بخش مرکزی سروآباد به دلیل شدت جراحات در این حادثه جان باخت و جسد وی توسط آمبولانس مرکز فوریتهای پزشکی به بیمارستان مریوان منتقل شد.

وی در خصوص علت وقوع این حادثه ناگوار رانندگی یادآور شد: سرعت زیاد و تجاوز به چپ خودروی سواری سمند از سوی کارشناسان پلیس راه علت اصلی وقوع این حادثه اعلام شده است.

محور ارتباطی سروآباد به هورامان جاده ای گردشگری با پیچ های تند و شیب داری است که تردد در این جاده مستلزم رعایت سرعت مطمئنه است، این جاده بدلیل زیبایی خاصی که دارد مقصد گردشگران زیادی از داخل و خارج استان کردستان است.

هفته گذشته نیز در سه فقره تصادف رانندگی در جاده‌های استان کردستان، متاسفانه پنج نفر جان خود را از دست دادند، در یکی از این حوادث بر اثر واژگونی وانت نیسان در جاده روستایی شیروانه شهرستان کامیاران یک نفر کشته شد.

در تصادفی دیگر در محور سقز - دیواندره بر اثر برخورد خودروی سواری پژو پارس با یک تریلر کشنده، راننده و سرنشین خودروی سواری جان خود را از دست دادند و در تصادف بعدی که اواخر هفته گذشته در جاده‌های این استان روی داد سواری پژو ۴۰۵ و سمند با یکدیگر برخورد کردند که در نتیجه یک سرنشین پژو و راننده سمند در محل حادثه بدلیل شدت جراحات جان باختند.

طول شبکه راه های استان هفت هزار و ۸۳۴ کیلومتر است که این میزان شامل ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید