حضور نوبخت در نمایشگاه نقاشی مریم حیدرزاده (+عکس)


مریم حیدرزاده، ترانه‌ سرا و نقاش، ششمین نمایشگاه نقاشی‌ انفرادیش را با عنوان "پس از آن همه حسرت" عصر جمعه در تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران افتتاح کرد. به گزارش ایرنا، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و...

مریم حیدرزاده، ترانه‌ سرا و نقاش، ششمین نمایشگاه نقاشی‌ انفرادیش را با عنوان "پس از آن همه حسرت" عصر جمعه در تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران افتتاح کرد.

به گزارش ایرنا، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز با حضور در این محل به بازدید از این نمایشگاه اقدام نمود.

این نمایشگاه شامل 40 تابلوی نقاشی است که با تکنیک آبرنگ و اکریلیک روی بوم در سبک ناتورالیسم و تا حدی اکسپرسیونیسم خلق شده اند.مریم حیدرزاده متولد ۲۹ آبان ۱۳۵۶ و فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی از دانشگاه تهران است.

او از هشت سالگی وارد عرصه شعر شد و تاکنون یازده کتاب از او منتشر شده است. حیدرزاده در سن سه و نیم سالگی، بر اثر بیماری آب مروارید بینایی خود را به طور کامل از دست داد اما علاقه اش به نقاشی هرگز رهایش نکرد و 10 سال است که به طور حرفه ای به نقاشی می پردازد.

این نمایشگاه تا روز جمعه 15 آذر ماه در محل تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) دایر است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس