سرنگونی بالگرد آپاچی متجاوزان سعودی


سرنگونی بالگرد آپاچی متجاوزان سعودی

عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در سرنگونی بالگرد سعودی ساخت آمریکا نشان دهنده توسعه توانمندی نظامی نیرو‌های یمنی و ناکامی ائتلاف متجاوز در تحقق اهدافش است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در سرنگونی بالگرد سعودی ساخت آمریکا گواهی بر توسعه توانمندی نظامی نیرو‌های یمنی و ناکامی ائتلاف متجاوز سعودی در تحقق اهداف خود در یمن است.
عملیات جدید سامانه پدافند هوایی با شلیک موشک پیشرفته زمین به هوا و تکنولوژی جدیدی که اخیرا از آن استفاده شد، به سرنگونی یک فروند بالگرد آپاچی ساخت آمریکا منجر شد.
عملیات سرنگونی بالگرد آپاچی نشان دهنده پیشرفت گسترده تجهیزات جنگی مقابله با کشور‌های متجاوز است و این پیشرفت گسترده به تغییر ملموسی در معادله درگیری و تضعیف توانمندی دشمن و عوامل تداوم تجاوزگری منجر شد و به منزله تهدید راهبردی است که با تداوم تجاوزگری و جنایت‌های دشمن علیه یمن، به شکل مستمر با پیشرفت همراه بوده است.
گزارشگر شبکه المسیره گزارش داد: در چارچوب تلاش‌های گسترده اداره ساخت تجهیزات نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، گزینه‌های دفاعی و تهاجمی آن به سطحی رسیده است که در تغییر معادله درگیری با ائتلاف متجاوز سعودی- آمریکایی تاثیر زیادی داشت.
اعلام سامانه پدافند جدید هوایی که آخرین تجهیزات ساخت ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نخواهد بود، به سرنگونی بالگرد آپاچی در منطقه المجازه در مجاورت منطقه عسیر منجر شد؛ بالگردی که در حال اجرای ماموریت خصمانه خود بود.
یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرد بالگرد آپاچی پس از آن که هدف حمله قرار گرفت، سرنگون شد و به طور کامل آتش گرفت و سرنشینان سعودی آن کشته شدند.
وی افزود این بالگرد با موشک زمین به هوا با فناوری جدیدی هدف قرار گرفت که به زودی از آن رونمایی خواهد شد.
یحیی سریع همچنین گفت: ستاد اطلاع رسانی جنگ از این عملیات به طور کامل فیلمبرداری کرد.
این اعلام نشان دهنده توان سامانه پدافند هوایی برای مقابله با هر نوع تلاش دشمنان به منظور تجاوز مستمر به حریم هوایی یمن است. همچنین نشان می‌دهد که تلاش‌ها برای توسعه توانمندی هوایی با روند سریعی ادامه دارد تا جایی که به طور کامل از حریم هوایی یمن دفاع شود.
ائتلاف متجاوز سعودی- آمریکایی در پی شکست‌های گسترده خود می‌داند که طولانی شدن تجاوزگری به مهم‌ترین گزینه برای توسعه توانمندی‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در میدان رویارویی با محور ائتلاف متجاوز و مزدوران آن تبدیل شده است و اوضاع میدانی و تغییرات عرصه نظامی گواهی بر این موضوع است.
به طوری که مدرن‌ترین تکنولوژی‌های پیشرفته جنگی و دفاعی متجاوزان، در برابر توسعه قدرت نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی و پایداری گسترده ملت یمن، نتوانست مانع از حرکت ایستادن موتور‌های اقتصادی و نظامی تجاوزگری علیه یمن شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا