کاظمیان: هیچوقت با علی کریمی دعوا نمی کنم


کاظمیان: هیچوقت با علی کریمی دعوا نمی کنم
جوادکاظمیان به همراه علی کریمی و برخی دیگر از چهره های مطرح فوتبالی یک تنیس فوتبال تمرینی و جذاب را در مجموعه انقلاب برگزار کردند.

به گزارش ورزش سه، جواد کاظمیان ستاره سابق تیم ملی و پرسپولیس یکی از بازیکنانی بود که در کنار علی کریمی در این تنیس فوتبال حضور داشت اما برخی از کانال های غیررسمی با کپشن هایی چون دعوای کریمی و کاظمیان صحنه هایی از این ویدئو را منتشر کردند. موضوعی که جوادکاظمیان آن را رد کرده و گفت:" نمی دانم چرا گفته اند که من با علی (کریمی) دعوا کرده ام در حالی که این مسایل در فوتبال طبیعی است."

او در ادامه گفت:" دعوا یعنی چه؟ علی کریمی بزرگتر من است و من هرگز با او دعوا نمی کنم. این یک کری خوانی در بازی و برسر یک امتیاز بود. ما بچه نیستیم که سر یک امتیاز دعوا کنیم اما نمی خواستیم ببازیم و بحث کاملا فوتبالی و طبیعی بود."

کاظمیان گفت:" من ۵-۶ سال است که فوتبال را کنار گذاشته ام و هفته ای ۵ روز فوتبال بازی می کنم. همیشه دوست دارم ببرم و واقعا تعجب کردم که نوشتند دعوا کردیم. اصلا دعوایی در کار نبوده است. چنین اتفاقاتی در هر مسابقه ای می افتد اما کسی نیست که فیلم بگیرد و هرجوری دلش می خواهد آن را منتشر کند. بازهم می گویم علی بزرگتر از من است و من هیچوقت با او دعوا نمی کنم."

بازیکن سابق تیم ملی ایران در ادامه درباره شرایط تیم محبوبش پرسپولیس هم گفت:" پرسپولیس امسال مهره های خوبی دارد و قبل از مسابقات فکر می کردم امسال چهارمین قهرمانی را به دست می آورد اما هر چه گذشت تیم به انسجام نرسید و این موضوع الان باعث شده کمی نگران این تیم باشیم." مهاجم پرسپولیس در سال های گذشته همچنین گفت:" پرسپولیس فوتبال زیبایی بازی نمی کند و من فکر می کنم مشکل اصلی این است که کالدرون ترکیب ثابتش را پیدا نکرده است. برخی از بازیکنان در پست های غیرتخصصی بازی می کنند و در ساق بازیکنان مشخص است که راحت بازی نمی کنند. بازیکنان پرسپولیس استرس دارند و آزادی عمل لازم به آن ها داده نمی شود. من با برخی از بچه ها هم که صحبت کردم می گفتند کالدرون از آن ها می خواهد استپ و پاس و یکضرب، دوضرب بازی کنند و این آزادی عمل را از بازیکنان گرفته است. من اگر بودم خودم به بازیکنانم آزادی عمل می دادم."

کاظمیان درباره شرایط پرسپولیس در ادامه گفت:" به نظر من هنوز اتفاق خاصی نیفتاده، تیم امتیازات کمی با صدر جدول اختلاف دارد. پرسپولیس برای موفقیت باید ۵-۶ بازی آینده اش را خوب ببرد تا مدعی شود. اما اینکه یک بازی خوب یک بازی بد باشد این تیم را به جایی نمی رساند. موضوع مهم در این میان نقش هواداران است. وقتی می بینم بازی های پرسپولیس در ورزشگاه خالی برگزار می شود دلم می گیرد. هواداران باید از تیم حمایت کرده و به ورزشگاه بروند تا پرسپولیس به اوج برگردد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403