پویش مردمی حلقه وصل در کردستان آغاز شد


پویش مردمی حلقه وصل در کردستان آغاز شد

سنندج - ایرنا - معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور پویش «حلقه وصل باشیم» در راستای تامین جهیزیه مددجویان زیرپوشش این نهاد از نهم آذر ماه جاری در این استان نیز آغاز شده است.

فرهاد عزیزی روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۴۵۰ زوج مددجو و معلول زیرپوشش این نهاد در استان پشت نوبت دریافت جهیزیه برای شروع زندگی مشترک‌شان هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتبارات دولتی برای کمک‌ هزینه ازدواج و تامین جهیزیه مددجویان کافی نیست بنابراین بهزیستی استان همزمان با سراسر کشور از طریق راه‌اندازی این پویش مردمی بدنبال جمع‌آوری مشارکت‌های مردم در این امر خداپسندانه است.
معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان اضافه کرد: در همین راستا از خیرین و نیکوکاران انتظار می‌رود از طریق کد دستوری #۱۴۰۰۰۲۴*۴*۷۴۳* و یا مراجعه به دفاتر بهزیستی و یا معاونت مشارکت‌های مردمی این نهاد در این پویش شرکت کنند.

وی با بیان اینکه این تعداد زوج مددجو بشدت نیازمند کمک خیران و نیکوکاران هستند، یادآور شد: برای شرکت در این پویش مردمی هرکسی می‌تواند به اندازه توانایی خود از طریق خرید کالا و یا پول نقد این زوج‌های جوانان را مورد حمایت قرار دهد.

پویش مردمی «حلقه وصل باشیم» با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و ارگان‌های فعال در حوزه محرومیت‌زدایی همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز اجرا می‌شود.

۱۳۰ هزار و ۹۰۱ نفر از جمعیت یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفری استان کردستان زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند که معادل هفت درصد جمعیت این استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان