«آنفیلد» و «رم»؛ همه چیزی که «مسی» را غصه‌دار می‌کند


«آنفیلد» و «رم»؛ همه چیزی که «مسی» را غصه‌دار می‌کند

تهران- ایرنا- تصاویر لو رفته از صحبت‌های «لیونل مسی» در رختکن بارسلونا در استراحت بین 2 نیمه دیدار نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان مقابل لیورپول حاکی از هشدار تند کاپیتان آبی‌اناری‌ها به هم تیمی‌هایش مبنی بر جلوگیری از تکرار فاجعه مقابل آ.اس رم است.

مسی و بارسا بدنبال تجربه تلخ حذف توسط آ.اس رم از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، فصل گذشته بار دیگر پس از متحمل شدن شکست ۴ بر صفر در دیدار برگشت نیمه نهایی مقابل لیورپول در آنفیلد، حذف شدند و این اتفاق در حالی رقم خود که آنان دیدار رفت را در نیوکمپ با پیروزی ۳ بر صفر پشت سر گذاشته بودند.

در حالی که کاتالان‌ها در نیمه نخست با یک گل از قرمزهای آنفیلد عقب بودند، مسی سعی در احیای روحیه تیم داشت و به آنان هشدار داد تا نگذارند سرنوشت شوم رم بار دیگر برای آنان تکرار شود.

مسی در تصاویری که توسط روزنامه مارکا و در خلال مستند جدید باشگاه منتشر شده، گفته است: یالا بچه‌ها، بیایید یک قدم رو به جلو برداریم؛ نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم؛ با تمام وجود بجنگید. چیزی به فینال نمانده است. نیمه دوم را قدرتمند شروع می‌کنیم. به خاطر داشته باشید اتفاقی که در رم افتاد، اشتباه خودمان بود نه هیچ‌کس دیگر. نگذارید آن اتفاق دوباره تکرار شود؛ آن اتفاق اشتباه ما بود همین.

البته حرف‌های مسی بی‌فایده بود و در نهایت شاگردان «یورگن کلوپ» در نیمه دوم بارسا را منهدم کردند و دبل «ژورژینیو واینالدوم» و تک گل «دیوید ارویگی»، مسی و دوستانش را به نقطه اول برگرداند.

تصاویر آنلاین پس از شکست بارسا در آن دیدار، بازیکنان این تیم را در حالی نشان می‌داد که مات و مبهوت و در سکوتی رعب‌آور در رختکن مهیا شده برای تیم میهان نشسته بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!