سرمایه‌داران با سپرده‌گذاری از بانک‌های بومهن حمایت کنند


تهران- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر بومهن گفت: سپرده‌گذاری شهروندان، تولیدکنندگان، صنعتگران و سرمایه‌داران در تسریع بازگشایی بانک‌های تخریب شده تاثیرگذار است.

بازار | ایرنا | 42 دقیقه پیش |11/30/2019 7:03:53 PM 43 بازدید

سرمایه‌داران با سپرده‌گذاری از بانک‌های بومهن حمایت کنند

به گزارش ایرنا، احمد جوشنلو روز شنبه در حاشیه نشست اعضای شورای اسلامی شهر بومهن با روسای بانک‌های تخریب شده شهر بومهن در اغتشاشات اخیر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تسریع در نوسازی و بازسازی بانک‌ها، دعوت از سرمایه‌گذاران برای سپرده گذاری در بانک های بازسازی شده شهر بومهن و تخصیص مکان مناسب برای بانک‌هایی که درصد تخریب بالایی داشتند از مصوبات این نشست بود.

وی افزود: در حال حاضر بانک تجارت در شعبه خرمدشت و بانک ملی شعبه بومهن در طبقه بالایی بانک ملی شعبه بهار خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن با بیان اینکه ۹۰ درصد بانک‌های بومهن تا هفته آینده فعالیت خود را از سر خواهند گرفت، اظهار داشت: تامین خودپردازهای جایگزین در دست اقدام است و به زودی مشکل دریافت نقدینگی و امور بانکی مردم این شهر مرتفع خواهد شد.

معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان پردیس در این نشست اظهار داشت: بانک مسکن بومهن فعالیت خود را از سرگرفته و بازگشایی بانک ملی در سه شعبه، بازگشایی بانک کشاورزی در هفته جاری، بازگشایی بانک تجارت در صورت تخصیص ملک به این بانک از سوی شهرداری و شورای اسلامی، بازگشایی بانک صادرات طی ۲۰ روز آینده اجرایی خواهند شد و بانک قرض الحسنه مهر از فردا فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

سید مهدی حسین نژاد افزود: بانک سپه صد در صد تخریب شده است و با برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شد تا ساختمانی در محدوده مخابرات بومهن برای از سرگیری فعالیت در اختیار این بانک قرار گیرد.

وی ادامه داد: شعبه مرکزی بانک ملی در بومهن صد در صد تخریب شده و در صورت آوار برداری و نوسازی در طی بازه زمانی قابل بهره برداری است و در حال شهروندان امور بانکی خود را در طبقه بالایی شعبه بهار انجام می‌دهند.

رئیس حوزه بانک ملی شرق تهران در این نشست اظهار داشت: شعبه مرکزی بانک ملی در بومهن با پاسخگویی روزانه به بیش از یک هزار مراجعه کننده فعال ترین شعبه ما در شهر بومهن بود.

محمدرضاجهانشاهی افزود: خدمات الکترونیک در این محدوده در حجم گسترده توسط بانک‌های ملی و تجارت با بیشترین تعداد خودپرداز به مشتریان عرضه می شد، در اغتشاشات اخیر صدماتی به خودپردازها وارد شد و تعداد زیادی از آنها به طور کامل از چرخه فعالیت خارج شدند و امروز مردم برای انجام امور بانکی خود مشکل دارند.

وی ضمن تقدیر از آقای میرزا ولی زارعیان بابت جلوگیری از ورود آشوبگران به شعبه بهار بانک ملی در شهر بومهن عنوان کرد: این فردبه تنهایی با استفاده از روابط اجتماعی مناسب خود مانع از تخریب این شعبه شد که در حال حاضر تنها شعبه‌ای است که خدمات رسانی می‌کند.

رئیس حوزه بانک ملی شرق تهران: بانک ها از مرحله سنتی به سوی دیجیتال می روند و امروز توسعه امور بانکی با انجام امور متمرکز مقرون به صرفه نیست.

محمود قانبیلی عضو شورای اسلامی شهر بومهن در این نشست اظهار داشت: آشوبگران مردم شهر بومهن نبودند، شهروندان ولایتمدار بومهن در تمام راهپیمایی ها حضور فعال دارند و اغتشاشات اخیر را با حضور گسترده در راهپیمایی محکوم کردند.

حمید زاهدی ضمن تقدیر از زحمات روسای بانک ها در بازسازی و راه اندازی مجدد در این نشست اظهار داشت: مردم بومهن برای انجام امور بانکی‌خود به شهرهای مجاور می روند.

عضو شورای اسلامی شهر بومهن عنوان کرد: با همکاری روسای بانک‌ها و حمایت شهردای و شورای اسلامی شهر این مشکل در کمترین زمان ممکن رفع و حل خواهد شد.

وی افزود: در مناطق صنعتی مشکل کمبود خدمات بانکی داریم و با توجه به اینکه در سال رونق تولید هستم احداث بانک در این شعبه برای صنعتگران و تولید کنندگان راهگشا خواهد بود.

در پایان نشست از روسای بانک حاضر جلسه توسط رئیس و اعضای شورای اسلامی بومهن تقدیر و از بانک‌های تخریب شده بازدید به عمل آمد.

شهر بومهن با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شهرستان پردیس و شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب ها:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند