گل یک امتیازی به جای گل سه امتیازی/ شباهت باور نکردنی شادی شفر و قلعه‌نویی (عکس)


امروز دقیقا اتفاقی در ورزشگاه نقش جهان افتاد که فصل قبل برعکس آن در همین ورزشگاه رخ داده بود.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در بازی امروز برابر استقلال تا ثانیه های پایانی خود را برای اولین شکست فصل آماده می کرد، آبی ها با دو گل دیاباته و قائدی با نتیجه 2 بر یک از طلایی پوشان اصفهانی جلو بودند و روند بازی طوری نبود که سپاهان بتواند گل تساوی را وارد دروازه استقلال کند.

اما در دقیقه 95 شوت سرکش امید نورافکن از بین پای غفوری و عارف غلامی عبور کرد و وارد دروازه استقلال شد تا امیرقلعه نویی و شاگردانش اینچنین در ورزشگاه نقش جهان جشن شادی برپا کنند.

این دقیقا شبیه اتفاقی بود که فصل قبل در ورزشگاه نقش جهان برای استقلال رخ داد، در این بازی استقلال یک گل سالم زد که زاهدی فر که اتفاقا قضاوت بازی امروز را هم بر عهده داشت مردود اعلام کرد اما در دقیقه 97 بازی این آیاندا پاتوسی بود که یک تنه خط دفاع سپاهان را به هم ریخت و گل برتری آبی پوشان را زد.

گل یک امتیازی به جای گل سه  امتیازی/ شباهت باور نکردنی شادی شفر و قلعه‌نویی (عکس)

بعد از این بازی بازیکنان استقلال در ورزشگاه نقش جهان جشن شادی برپا کردند که البته امیرقلعه نویی در نشست مطبوعاتی به طعنه گفت «طوری خوشحالی کردند انگار قهرمان آسیا شده اند.»

حالا درست همین اتفاق در بازی امروز هم رخ داد، جایی که گل دقیقه 95 امید نورافکن اینچنین نیمکت سپاهان و البته امیرقلعه نویی را از خود بی خود کرد، شادی که در پایان بازی هم ادامه داشت و بازیکنان این تیم را سرمست از کسب یک امتیاز بازی کرد.

گل یک امتیازی به جای گل سه  امتیازی/ شباهت باور نکردنی شادی شفر و قلعه‌نویی (عکس)

حالا اتفاقی که در بازی امروز افتاد احتمالا امیرقلعه نویی را متوجه لذت گل دقیقه پایانی، آن هم گلی که منجر به پیروزی یا فرار از شکست بشود کرده است و شاید او حالا شادی زاید الوصف شفر و شاگردانش را در بازی سال گذشته بیشتر درک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس