متیا بینوتو: آزاد بودن همیلتون در 2021 برایمان خوشحال کننده است


فرمول یک ایران – متیا بینوتو مدیر تیم فرمول یک فراری در مصاحبه مطبوعاتی در پیست یاس مارینا ابوظبی بیان کرده است که از اینکه لوییس همیلتون راننده تیم مرسدس بعد از سال 2020 از قرارداد فعلی خودش آزاد می شود برای مدیران فراری خوشحال کننده است. شایعات زیادی در جریان است که لوییس همیلتون به تیم فراری و سباستین فتل به تیم مرسدس در سال 2021 می پیوندند و...

فرمول یک ایران – متیا بینوتو مدیر تیم فرمول یک فراری در مصاحبه مطبوعاتی در پیست یاس مارینا ابوظبی بیان کرده است که از اینکه لوییس همیلتون راننده تیم مرسدس بعد از سال 2020 از قرارداد فعلی خودش آزاد می شود برای مدیران فراری خوشحال کننده است.

شایعات زیادی در جریان است که لوییس همیلتون به تیم فراری و سباستین فتل به تیم مرسدس در سال 2021 می پیوندند و حال با توجه به اینکه قرارداد هر دوی این راننده های قهرمان جهان با تیمهایشان در پایان سال 2020 به پایان می رسد، مدیر تیم اسکودریا فراری در اینباره اینگونه نظر می دهد:

مطمئنا لوییس راننده فوق العاده خوبی است و اینکه بدانیم او در سال 2021 می تواند در دسترس باشد برایمان خوشحال کننده است اما صادقانه بگویم الان برای هر تصمیم گیری زود است و ما با ترکیب رانندگانی که الان داریم خوشحالیم. ولی باور دارم که در یک نقطه ای از فصل بعد در این مورد حتما صحبت خواهیم کرد تا بفهمیم چه کاری را باید انجام دهیم.

متیا بینوتو: آزاد بودن همیلتون در 2021 برایمان خوشحال کننده استمتیا بینوتو: آزاد بودن همیلتون در 2021 برایمان خوشحال کننده است لوئیس همیلتون و چارلز لکلرک

یکی از خبرگزاری های ایتالیایی نیز حتی در این مورد شایعه کرده است که جان الکان مدیر فراری امسال دوبار با لوییس همیلتون برای صندلی احتمالی وی در کنار چارلز لکلرک برای فرمول یک سال 2021 مذاکراتی داشته است:

دو دیدار بین الکان و همیلتون در فصل 2019 صورت گرفته، الکان یکی از بزرگترین طرفدار همیلتون است و همینطور پیرو فراری نایب رییس فراری که هم اکنون در ابوظبی حضور دارد نیز از طرفداران همیلتون است. لوییس همیلتون فوق العاده مجذوب فراری است و فوق العاده به انزو فراری علاقه دارد و به شکل محرمانه چندین باری به مارانلو رفته و با پیرو فراری نهار خورده است. وقتیکه فراری در سال 2017 با سباستین فتل یک قرارداد سه ساله بست همیلتون عصبانی شد و به مدیران فراری پیامکی داد با این مضمون: سه ساله؟ من نمی فهمم!

و در مصاحبه مطبوعاتی پس از آن ماجرا، همیلتون بیان کرد که حال که فراری با فتل قرارداد امضا کرده است من می دانم که چه باید بکنم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...