واکنش سوارز به احتمال انتقال ستاره اینتر به بارسلونا


لائوتارو مارتینز در فصل جاری در ترکیب اینتر در سری آ و لیگ قهرمانان نمایش درخشانی داشته و بارها مورد تمجید قرار گرفته است. اخبار حاکی از آن است که بارسلونا قصد در دارد برای تابستان بعدی این مهاجم آرژانتینی را به عنوان...

لائوتارو مارتینز در فصل جاری در ترکیب اینتر در سری آ و لیگ قهرمانان نمایش درخشانی داشته و بارها مورد تمجید قرار گرفته است. اخبار حاکی از آن است که بارسلونا قصد در دارد برای تابستان بعدی این مهاجم آرژانتینی را به عنوان جانشین لوییس سوارز در دراز مدت جذب کند. خود لوییس سوارز نیز از علاقمندان به سبک بازی لائوتارو مارتینز بوده و او را بازیکنی سطح بالا توصیف کرده است.

واکنش سوارز به احتمال انتقال ستاره اینتر به بارسلونا

لوییس سوارز گفت: "آیا اگر من بودم لائوتارو مارتینز را جذب می کردم؟ این موضوع به موارد مختلفی بسیتگی دارد و باید دید در این مقطع نیازهای بارسلونا چه بوده و به چه بازیکنانی در خط حمله نیاز دارد. بارسا همین حالا نیز مهاجم جوان و بااستعدادی دارد، اما به هر حال لائوتارو مارتینز بازیکنی بسیار بااستعداد و جوان است.

او مهاجمی بزرگ بوده که در این فصل نمایش بسیار خوبی برای اینتر ارائه داده و در سطح بالایی بازی می کند. البته نباید فراموش کرد که لائوتارو مارتینز در حال حاضر بازیکن اینتر بوده و به این تیم تعلق دارد، اما نمی توان کتمان کرد که او این فصل در سطح بالایی بازی می کند.

شرایط آنتوان گریزمان؟ شروع به کار برای هیچ بازیکنی در بارسلونا کار ساده ای نیست. شما به سازگاری با شرایط به زمان نیاز دارید. بعد از گذشت مدتی شما احساس بهتری داشته و حس می کنید دیگر بازیکنان از شما حمایت می کنند. باید بدانیم که گریزمان در موقعیت قبلی خود بازی نکرده و تلاش زیادی می کند تا با آنچه ارنستو والورده می خواهد انطباق یابد. این اتفاق برای من، فیلیپ کوتینیو، نیمار یا عثمان دمبله نیز رخ داد. شرایط کار در روزهای ورود به بارسا برای هر بازیکنی دشوار است زیرا همه جزئیات را زیر نظر دارند، اما گریزمان بازیکن ارام و با اعتماد به نفسی است و برای ارائه بهترین نمایش خود از حمایت همه بازیکنان برخوردار خواهد بود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...