راه اندازی کمپین کمک به معلولان جسمی نیجریه در مسجد «آبوجا»


راه اندازی کمپین کمک به معلولان جسمی نیجریه در مسجد «آبوجا»

مسجد «یوب» در آبوجای نیجریه کمپینی را برای کمک به افراد معلول و ناتوان به راه انداخته است که بخشی از تلاش مسلمانان برای تقویت همزیستی مسالمت آمیز در میان ادیان مختلف است.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از « blueprint»، مسجد «یوب» در آبوجای نیجریه کمپینی را برای کمک به افراد معلول و ناتوان به راه انداخته است.

گروهی از افرادی که با ناتوانی های جسمی زندگی می کنند پیش از این درخواستی ارائه داده و از مسجد و مرکز اسلامی «یوب» درخواست کرده بودند تا در تامین هزینه های مالی به آنها کمک کند.

«الحاجی محمد کاتسینا» ،مسئول امور رسیدگی به معلولان جسمی در این باره گفت: ما از اقدام صمیمانه و مهربانانه این مسجد برای فراهم کردن خدمات پزشکی برای افراد معلول بسیار خرسند هستیم و از آنها سپاسگزاریم.

وی افزود: از طرف کل جامعه افراد معلول از مسجد و مرکز اسلامی یوب به خاطر این اقدام انسان دوستانه تشکر می کنیم.

«کبیر عثمان» ،رئیس مرکز اسلامی یوب در گفتگو با خبرنگاران گفت : این مرکز همه تلاش خود را برای فراهم کردن خدمات پزشکی رایگان به عنوان بخشی از وظایف خود برای برآورده کردن نیازهای مربوط به بهداشت و سلامن نیجریه ای ها انجام می دهد.

مسلمانان نیجریه تا کنون اقدامات متعددی برای کمک به همنوعان غیر مسلمان خود بر اساس آموزه های اسلامی انجام داده اند.

چندی پیش گروهی از مسلمانان به دیدار بیوه ها و یتیمان مسیحی در شمال غربی نیجریه رفتند و غذا،لباس و وسایل مدرسه در اختیار آنها قرار دادند.

این بخشی از تلاش مسلمانان برای تقویت همزیستی مسالمت آمیز در میان ادیان مختلف است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان