رویکرد فعالیت های کانون حضرت زینب(س) از آموزش مهارت های کسب و کار خانگی تا مهارت های زندگی 


رویکرد فعالیت های کانون حضرت زینب(س) از آموزش مهارت های کسب و کار خانگی تا مهارت های زندگی 

ویدا خالصی، گفت: کانون فرهنگی هنری حضرت زینب (س) مسجد جامع شهر دوساری، در سال 1391 تاسیس شده است و هر ساله برنامه های متنوع فرهنگی هنری را اجرا می کند.

«ویدا خالصی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون فرهنگی هنری حضرت زینب (س) مسجد جامع شهر دوساری، در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده است و هر ساله برنامه های متنوع فرهنگی هنری را اجرا می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب (س)، افزود: هم اکنون نیز در حال برگزاری دوره های آموزش حفظ، روخوانی، روانخوانی و تفسیر قرآن کریم، آموزش صحت قرائت نماز، جلسات ادعیه خوانی، همایش پیاده روی ویژه بانوان و نیز دوره های آموزش هنرهای دستی به بانوان هستیم.

وی، اظهار داشت: جلسات ادعیه خوانی شامل قرائت دعای ندبه و زیارت آل یاسین در روزهای جمعه و نیز قرائت دعای توسل در سه شنبه های هر هفته است.

خالصی، ابراز داشت: در زمینه آموزش های مهارت محور، تاکنون دوره های آموزش آشپزی، روبان دوزی، گلدوزی و گلابتون دوزی را برگزار کردیم که خوشبختانه با استقبال خیلی خوب بانوان روبرو شدیم و به لطف خداوند با آموزش این هنرها، زمینه اشتغال خانگی تعداد زیادی از بانوان فراهم شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س)، ادامه داد: به منظور سلامتی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی همایش پیاده روی ویژه بانوان برگزار می کنیم.


وی، اضافه کرد: به منظور آموزش مهارت های زندگی و به دنبال آن کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه خانواده، در حال برگزاری طرح چهره به چهره ازدواج هستیم.

خالصی، افزود: در این طرح با توجه به معیارهای اسلام در خصوص انتخاب همسر، آئین همسرداری و فرزند پروری به متقاضیان مشاوره رایگان قبل و بعد از ازدواج ارائه می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س)، اظهار داشت: هدف از اجرای برنامه های فرهنگی هنری مسجد محور، جذب حداکثری تمامی گروه های سنی به مسجد و کانون است تا بتوانند در محیطی معنوی علاقه های خود را دنبال کنند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا