البرز برای برگزاری انتخاباتی باشکوه آماده است


البرز برای برگزاری انتخاباتی باشکوه آماده است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: این استان برای برگزاری انتخابات باشکوه، مشارکتی و رقابتی آماده شده و تمام تمهیدات دراین زمینه پیش‌بینی شده است.

عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در آیین رونمایی از تمبر انتخابات کرج در فرمانداری این شهرستان افزود: استان البرز مانند سایر استان‌های ایران اسلامی برای ثبت نام از داوطلبان انتخاباتی آماده شده و فرمانداران حوزه های انتخابیه، بخشداری‌ها از صبح امروز فعالیت‌های اجرایی خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: امروز به محض صدور دستور وزیر کشور مبنی بر آغاز فرآیند ثبت نام از داوطلبان انتخابات به صورت انلاین کار ثبت نام شروع شد و داوطلبان شهرستان اشتهارد، فردیس و کرج در فرمانداری شهرستان کرج برای ثبت نام حضور یافتند.

شهبازی گفت: از حوزه انتخابیه کرج ۲ نماینده راهی مجلس می شوند و تا این لحظه ۵ داوطلب ثبت نام کرده اند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم دروزارت کشور و هم در ۲ حوزه انتخابیه ساوجبلاغ و کرج انجام می شود.

وی اضافه کرد: داوطلبانی که در خارج از کشور هستند نیز برای ثبت نام می توانند به سفارت خانه ها مراجعه کنند.

شهبازی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی پیش بینی شده و زیرساخت ها آماده است بطوریکه تمام نیروهای اجرایی برای انتخابات مشارکتی و امن در استان البرز فعالیت دارند.

وی یادآورشد: با تمام توان حافظ آرای مردم هستیم و دستگاه های نظارتی نیز فعالیت خود را دارند و با تعامل و هم افزایی که در استان البرز است شاهد میزان مشارکت بالایی در انتخابات پیش رو خواهیم بود.

استاندار البرز تاکید کرد: لازم است کسانی که به مجلس راه پیدا می کنند در بخش های مختلف از جمله حوزه اقتصادی همراه و کمک مدیران و مسوولان باشند.

استان البرز دارای ۲ حوزه انتخابیه کرج شامل شهرستان های( کرج ، اشتهارد و فردیس) و حوزه انتخابیه ساوجبلاغ شامل شهرستان های( ساوجبلاغ ،نظرآباد و طالقان است.

از استان البرز سه نماینده به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که اسفندماه سال جاری برگزار می شود راه می یابند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است