تسلا سایبرتراک طی دو روز به فروش 250 هزار دستگاهی رسید


تسلا سایبرتراک طی دو روز به فروش 250 هزار دستگاهی رسید

تسلا سایبرتراک که محصول جدید شرکت تسلا محسوب می‌شود توانست با ظاهر خشن و قابلیت‌های ویژه خود طی دو روز به فروش 250 هزار دستگاهی دست پیدا کند. شرکت خودروسازی تسلا اخیرا از وانت برقی خود با نام سایبرتراک رونمایی کرد که دارای ظاهری خشن و فضایی است. طبق اعلام ایلان ماسک مشتریان فقط در... نوشته تسلا سایبرتراک طی دو روز به فروش 250 هزار دستگاهی رسید...

تسلا سایبرتراک که محصول جدید شرکت تسلا محسوب می‌شود توانست با ظاهر خشن و قابلیت‌های ویژه خود طی دو روز به فروش 250 هزار دستگاهی دست پیدا کند.

شرکت خودروسازی تسلا اخیرا از وانت برقی خود با نام سایبرتراک رونمایی کرد که دارای ظاهری خشن و فضایی است. طبق اعلام ایلان ماسک مشتریان فقط در روز اول حدود 146 هزار دستگاه از این خودرو را سفارش دادند که در روز بعد میزان فروش این وانت پیشرفته به 250 هزار دستگاه رسید. وانت سایبرتراک در سه مدل شامل مدل سه موتوره، مدل دو موتوره و مدل تک موتوره به بازار عرضه شده است که در روز دوم بیشترین سفارش به مدل دو موتوره مربوط می‌شد. گفتنی است مدل تک موتوره از محور عقب، مدل دو موتوره چهار چرخ محرک و مدل سه موتوره نیز از سیستم چهار چرخ محرک بهره می‌برد.

زمان عرضه تسلا سایبرتراک

تسلا سایبرتراک طی دو روز به فروش 250 هزار دستگاهی رسیدتسلا سایبرتراک طی دو روز به فروش 250 هزار دستگاهی رسید

تسلا سایبرتراک در سال 2021 به بازار عرضه خواهد شد. این وانت الکتریکی دارای ظاهری خشن و فضایی است و شرکت تسلا از آلیاژ فولادی که در برای ساخت موشک استارشیپ (Starship) استفاده شده برای ساخت این وانت پیشرفته استفاده کرده است. همچنین بر روی این خودرو آزمایش‌های متعددی انجام شده که به خوبی استحکام آن را ثابت می‌کند. ایلان ماسک، بنیان‌گذار شرکت تسلا در صفحه شخصی توییتری خود نوشت سایبرتراک از قابلیت شارژ با انرژی خورشیدی بهره خواهد برد.

تسلا سایبرتراک طی دو روز به فروش 250 هزار دستگاهی رسیدتسلا سایبرتراک طی دو روز به فروش 250 هزار دستگاهی رسید

ایلان ماسک در این توییت اعلام کرد برای سایبرتراک گزینه شارژ با انرژی خورشیدی در نظر گرفته‌ایم که قادر است با هر با شارژ حدود 24 کیلومتر را طی کند. با چنین قابلیتی این وانت پیشرفته قادر خواهد بود قسمتی از انرژی مورد نیاز خود را تامین کند. حتی با افزودن پنل‌های خورشیدی به این وانت می‌توان به پیمایش 48 تا 64 کیلومتری رسید. ابعاد این خودرو و طراحی خاص آن باعث خواهد شد که جذب انرژی از پنل‌های خورشیدی دو برابر شود. البته قرار نیست تمام انرژی مورد نیاز این وانت الکتریکی از پنل‌های خورشیدی تامین شود، اما به طور کلی در تامین انرژی مفید واقع خواهد شد. تاکنون جزئیات بیشتری از این وانت الکتریکی پیشرفته منتشر نشده است، از این رو باید تا اواخر سال 2021 برای تولید سایبرتراک منتظر بمانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟