تخلیه هزاران نفر به علت طوفان در فیلیپین


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir) خبرگزاری فرانسه، طوفان در فیلیپین موجب تخلیه هزاران...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما خبرگزاری فرانسه، طوفان در فیلیپین موجب تخلیه هزاران نفر و به تعویق افتادن بازی‌های آسیای جنوب شرقی شد

مقامات فیلیپین اعلام کردند با پیش بینی رسیدن طوفانی قدرتمند، روند تخلیه هزاران نفر آغاز شده است. به علاوه برگزار کنندگان مسابقات آسیای جنوب شرقی نیز ناچار شدند این بازی‌ها را به تعویق بیاندازند.
پیش بینی می‌شود طوفان کاموری دوشنبه شب یا بامداد سه شنبه با بادی به سرعت ۱۷۰ کیلومتر در سرعت به فیلیپین برسد. بازی‌های آسیای جنوب شرقی که روز شنبه افتتاحیه آن با حضور رئیس جمهور فیلیپین برگزار شد قرار بود تا ۱۱ دسامبر در سه شهر لوزون جزیره اصلی فیلیپین برگزار شود.
مقامات منطقه بیکول تخلیه ساکنان را آغاز کرده اند. بنابر اعلام دفتر مدیریت بحران منطقه بیش از سه هزار نفر عصر یکشنبه به مراکز به ویژه مدارس و ورزشگاه‌ها در کامارینه شمالی در جزیره لوزون پناهنده شدند. همین منبع اعلام کرد شمار بیشتری از افراد از محل سکونت خود تخلیه خواهند شد. اغلب این افراد در مناطق ساحلی یا مناطقی با ارتفاع پایین زندگی می‌کنند که در برابر امواج ناگهانی و رانش زمین احتمالی ناشی از بارندگی شدید آسیب پذیر هستند. در برخی شهر‌ها مدارس و ادارات تعطیل شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»