قدردانی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از رسانه ملی


معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از پوشش رسانه‌ای جایزه مصطفی (ص) قدردانی کرد.

قدردانی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از رسانه ملیبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در نامه‌ای خطاب به رئیس رسانه ملی از پوشش رسانه‌ای جایزه مصطفی (ص) قدردانی کرد.

سورنا ستاری در نامه خود خطاب به دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی با اشاره به اهمیت ترویج علم و تمدن ایران اسلامی یاد آور شد: در زمانه‌ای که فراموشی می‌فروشند، اخگر آگاهی، شعله می‌زند ققنوس جان خردمندان را، اینک زمان یاد آوری است، یاد آوری دوران طلایی علم و تمدن ایرانی اسلامی، پیشرفت و تعالی، ذات اسلام و مسلمانی است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور خاطرنشان کرد: جایزه مصطفی (ص) تلاشی است برای یاد آوری عصر جدید مسلمانی، معرفی و فرهنگ سازی این دوران تاریخی عهدی است سنگین و مقدس. عنایت و زحمات جنابعالی و تمامی مجموعه محترم آن سازمان در معرفی، ترویج و فرهنگ سازی این جایزه بین المللی، دست مریزاد داشت جایزه‌ای که به امید حق تعالی، آبروی جهان اسلام بوده است و خواهد شد. ضمن تقدیر و تشکر، آرزومندم حضور موثرتان در این مسیر همچون گذشته، تسهیل گر و تسریع بخش فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان مام میهن و تمدن نوین جهان اسلام باشد؛ همانگونه که تمنای ایران و سفارش رهبر فرزانه‌ انقلابمان است. شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی به خصوص شبکه آموزش سیما با پخش مستقیم مراسم اعطای جایزه بزرگ مصطفی (ص) یار و همراه رسانه‌ای پارک علم و فن آوری پردیس در انعکاس دستاورد‌های افتخار آفرین آن بودند؛ تا جایی که پخش مستقیم مراسم اعطای جایزه بزرگ مصطفی (ص) از شبکه آموزش سیما با استقبال نخبگان و فرهیختگان کشور همراه شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید