شهر اندیشه بهترین منطقه برای خرید و فروش آپارتمان در غرب تهران


شهر اندیشه بهترین منطقه برای خرید و فروش آپارتمان در غرب تهران

امروزه یکی از بهترین مناطق برای خرید و فروش آپارتمان در غرب استان تهران شهر جدید اندیشه است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مسکن کیان، چون این شهر با آخرین امکانات رفاهی اجتماعی طراحی و ساخته شده و برای زندگی در نزدیک پایتخت بسیار مناسب است.

معرفی کامل شهر اندیشه با تمامی فاز ها و محلات

شهر اندیشه با امکانات کامل اجتماعی رفاهی واقع در ۲۰ کیلومتری استان تهران و ۳ کیلومتری شمال غرب شهریار و ۷ کیلومتری جنوب شرق کرج قرار گرفته است و دارای راه‌های ارتباطی مختلفی به این مناطق می‌باشد. نقشه شهر اندیشه با ۶ فاز و چند محله ساخته می‌شود که در سال‌های گذشته با سعی و تلاش سازندگان و رعایت آخرین اصول روز شهرسازی این منطقه به یکی از بهترین شهرهای ایران برای زندگی مخصوصا نزدیک پایتخت تبدیل شده است.

فاز یک اندیشه نسبت به بقیه فازهای این شهر کمی سنتی‌تر ساخته شده است و این نکته نیز قابل ذکر است که این فاز زیر نظر شهرداری جدید اندیشه نیست و به عنوان ناحیه یک شهرداری شهریار نام گرفته است و همان طور که در مطالب جداگانه به طور کامل شرح داده شده این فاز از قبل از انقلاب اسلامی ساخته شده است و در سال ۱۳۷۶ نیز با واگذاری قطعه زمین به فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش ساخت و ساز در آن رونق بیشتری گرفت.

شهر اندیشه بهترین منطقه برای خرید و فروش آپارتمان در غرب تهران

فاز دو اندیشه نیز از سال ۱۳۷۰ در فضایی به مساحت ۱۲۰ هکتار شروع به ساخته شدن کرد که در دو بخش آپارتمانی و ویلایی ملک‌هایی در این فاز ساخته شد و این فاز فاصله‌ای با سایر فازهای شهر اندیشه نیز دارد. بعد از فاز دو فاز سه اندیشه نیز در زمینی به مساحت ۳۶۰ هکتار در سال ۱۳۷۰ شروع به جذب سازنده کرد و ساخت و ساز در این منطقه نیز روند مناسبی پیدا کرد و هم اکنون یکی از بهترین فازهای اندیشه است زیرا از نظر زیر ساخت و امکانات، جزو مناطق ممتاز اندیشه محسوب می‌شود.

فاز چهار اندیشه با مساحت ۳۳۰ هکتار که از سال ۱۳۷۵ آماده‌سازی اراضی و واگذاری آن آغاز شد متصل به فاز ۳ است و تداومی است بر روند گسترش فاز ۳ که در کنار جاده کرج شهریار واقع شده‌است. پس از آن فاز پنج اندیشه با مساحت ۱۹۴ هکتار تبدیل به منطقه‌ای مناسب برای سازندگان شد و جذب جمعیت مناسبی در آن رخ داد زیرا فاز پنج در کنار جاده کرج شهریار در قسمت شمالی فاز چهار شکل گرفته و مانند سایر فازها دارای مجتمع‌های تجاری، مدارس، فرهنگسرای سعدی و مسجد است. اما فاز شش اندیشه به مساحت ۴۰۰ هکتار می‌باشد که عمده زمین‌های آن در مالکیت بخش خصوصی می‌باشد.

آپارتمان های نوساز و با قیمت مناسب در شهر اندیشه

شهر اندیشه از قبل از انقلاب اسلامی در ایران محل زندگی بسیاری از کسانی بود که برای زندگی در نزدیکی پایتخت این منطقه را برای سکونت انتخاب کرده بودند. از سال ۱۳۷۰ به بعد با واگذاری قطعه زمین‌هایی در فازهای مختلف اندیشه از فاز یک تا فاز شش ساخت و ساز در اندیشه رونق بسیاری پیدا کرد و از همین جهت آپارتمان‌های اندیشه عمر زیادی ندارند و اکثرا نوساز هستند چون آپارتمان های دو یا سه طبقه قدیمی‌تر هم یا درحال بازسازی هستند و یا این که جای خود را به آپارتمان‌های چندطبقه نوساز خواهند داد.

شهر اندیشه بهترین منطقه برای خرید و فروش آپارتمان در غرب تهران

قیمت آپارتمان در اندیشه به علت این که با مرکز شهر فاصله دارد نسبت به سایر نقاط تهران مناسب‌تر است و خرید را برای کسانی که دنبال خانه‌دار شدن هستند آسان‌تر می‌کند ولی این نکته را نیز فراموش نکنید که با راه‌های ارتباطی فراوان میان اندیشه و تهران و یا کرج می‌توان گفت که فاصله زمانی بین شهر اندیشه با مرکز شهر تهران و یا کرج به حدود بیست دقیقه و یا کمتر هم می‌رسد که اگر ساکن شهر اندیشه باشید و محل کار شما در نقاط مختلف تهران باشد با صرف زمان کمتر از نیم ساعت به هرکجای تهران که بخواهید می‌رسید.

تفکیک مناسب خانه‌های ویلایی از آپارتمان در اندیشه

در شهر اندیشه همان طور که گفته شد از قبل از انقلاب ساخت‌وساز روند خود را داشته است ولی از سال های ۱۳۷۰ تا هم اکنون ساخت آپارتمان‌ها روند مناسب‌تری پیدا کرده با این حال در کل مناطق اندیشه به همان تعداد که آپارتمان برای خرید در دسترس است خانه ویلایی هم پیدا می‌کنید و اگر به خانه های ویلایی و فضای آن ها عادت کرده‌اید اندیشه بازهم برای شما محل مناسبی است تا زندگی آرامی را نزدیک پایتخت داشته باشید.

خرید آپارتمان و خانه در شهر اندیشه تهران

املاک کیان جزو قدیمی‌ترین دفاتر املاک در منطقه اندیشه تهران می‌باشد که با توجه به سابقه این دفتر املاک که نزدیک به دو دهه بوده و اینکه املاک کیان بزرگترین دفتر املاک در کل منطقه اندیشه محسوب می‌شود مشاوران با تجربه و خبره‌ای در این دفتر فعالیت دارند که هم ساکن خود منطقه اندیشه می‌باشند که باعث می‌شود احاطه کامل به منطقه اندیشه داشته باشند و هم این که گلچینی از بهترین مشاوران املاک و نمایندگان فروش در اندیشه هستند.

شهر اندیشه بهترین منطقه برای خرید و فروش آپارتمان در غرب تهران

اگر شما هم قصد خرید آپارتمان در اندیشه و همچنین خرید و فروش املاک در اندیشه واقع در غرب استان تهران را دارید حتما به املاک کیان مراجعه کنید تا با کمک مشاورین باتجربه و نمایندگان فروش حرفهای املاک کیان یک تجربه خوب در زمینه املاک را تجربه کنید. سابقه بالای املاک کیان در فروش آپارتمان های نوساز در اندیشه باعث ایجاد رابطه خوب بین دفتر املاک کیان و سازندگان برتر و به نام اندیشه شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!