سری A | اینتر برد و صدر جدول را از یوونتوس پس گرفت/ برتری لاتزیو و میلان مقابل رقبا


سری A | اینتر برد و صدر جدول را از یوونتوس پس گرفت/ برتری لاتزیو و میلان مقابل رقبا

شاگردان آنتونیو کونته با غلبه بر اسپال موفق شدند صدر جدول سری A را از یوونتوس پس بگیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته چهاردهم سری A ایتالیا از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) با برگزار سه دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین بازی اینتر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا با نتیجه 2 بر یک بر اسپال غلبه کرد. لائوتارو مارتینس در دقایق 16 و 41 برای نراتزوری و ماتیا والوتی در دقیقه 50 برای اسپال گلزنی کردند.

شاگردان کونته با این برد 37 امتیازی شدند و با توجه به تساوی 2-2 بعدازظهر امروز یوونتوس مقابل ساسولو، صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها را از راه‌راه پوشان تورین پس گرفتند.

لاتزیو هم در دیدار خانگی به لطف گلزنی‌های چیرو ایموبیله (9، 36- پنالتی) و لوئیس آلبرتو (1+45 پنالتی) موفق شد، میهمانش اودینزه را از پیش‌رو بردارد. شاگردان سیمونه اینزاگی با این برد 30 امتیازی شدند و جایگاه خود در رده سوم جدول رده‌بندی را استحکام بخشیدند.

میلان هم با گلی که تئو هرناندس در دقیقه 88 به ثمر رساند، با نتیجه یک بر صفر میزبانش، پارما را شکست داد. شاگردان استفانو پیولی با این برد 17 امتیازی شدند و به رده یازدهم صعود کردند.

در دامه این بازی‌ها هم از ساعت 20:30 امشب ناپولی پذیرای بولونیا است، رم از ساعت 23:15 در خانه هلاس ورونا به میدان می‌رود و از ساعت 23:15 هم کالیاری از سامپدوریا میزبانی می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403