شلیک تیرخلاص به سر دوست قدیمی


شلیک تیرخلاص به سر دوست قدیمی

حوادث رکنا: مرد جوان دوستش را با شلیک گلوله به سرش در ماشین کشته بود ادعا کرد او خودزنی کرده است.

شلیک تیرخلاص به سر دوست قدیمی

به گزارش رکنا، شامگاه ۱۸ بهمن سال ۹۷ جسد خونین یک مرد ۳۶ ساله در وانت اش در جاده جاجرود پیدا شد.

شواهد نشان می‌داد این مرد با شلیک گلوله به سرش از پای درآمده است .پلیس به بررسی پرداخت و دریافت محسن آخرین بار به ملاقات همکارش به نام شاهین رفته بود که کشته شد.

با این سرنخ شاهین ۴۰ ساله ردیابی و بازداشت شد و به قتل همکارش با انگیزه اختلاف حساب مالی اعتراف کرد.

در دادگاه

شاهین دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .

در ابتدای جلسه اولیای دم برای شاهین حکم قصاص خواستند.

همسر قربانی در حالیکه عکس شوهرش را در دست گرفته بود با اشاره به متهم گفت :این مرد باهمسرم همکار بود. آنها هر دو در زمینه تاسیسات ساختمانی کار می کردند .من صاحب یک دختر ۴ ساله و یک پسر ۸ ساله هستم .ما سال ها در تهرانپارس مستاجر بودیم و فقط 6 ماه بود که در رودهن خانه خریده بودیم و به آنجا رفته بودیم که این مرد بی رحمانه شوهرم را کشت.

وی ادامه داد : شاهین هم بتازگی همراه همسر و سه فرزندش به رودهن آمده بودند و در خانه اجاره ای زندگی می کردند .چون وضع مالی خوبی نداشتند شوهرم همیشه به او و فرزندانش کمک می‌کرد .حتی زمانی که می خواستند برای خانه اجاره ای قرارداد بنویسند و پول کافی نداشتند، پدرم ۱۰ میلیون تومان به شاهین قرض داد و قولنامه را به نام خودش نوشت .اما وقتی شوهرم به دست او کشته شد پدرم پول خانه را به زن و بچه شاهین برگرداند .شاهین مرد شروری است و بارها همسایه ها به شوهرم تذکر داده بودند تا رفت و آمدهایش را با او کم کند. او حتی یکبار پدرش را هم تهدید به قتل کرده بود.

این زن در حالی که اشک می ریخت گفت: او محبت‌های شوهرم را نادیده گرفت وبا بی رحمی شوهرم راکشت .به همین خاطر از طرف فرزندانم برای او قصاص می خواهم.

سپس متهم که در پرونده اش سابقه شرارت و اعتیاد دارد به دفاع پرداخت و گفت: من و محسن مدت ها بود که با هم همکار بودیم و در ساختمان های نیمه ساز امور مربوط به برق کاری و تاسیسات را انجام می‌دهیم او مشکلاتی داشت بخاطر همین خودش با تفنگ خودزنی کرد و کشته شد من قاتل نیستم او خودکشی کرد. بنابه این گزارش؛ در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام