کشف وضبط 161 کیلوگرم هروئین در هرات


کشف وضبط 161 کیلوگرم هروئین در هرات

والی هرات گفت: کارمندان اداره امنیت ملی هرات در نقطه صفری مرز اسلام قلعه هرات پس از بررسی از یک خودروی باربری که قصد عزیمت به سمت ایران داشت، مقدار زیادی هروئین کشف و ضبط...

«عبدالقیوم رحیمی» والی هرات در گفتگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس گفت:کارمندان اداره امنیت ملی هرات در نقطه صفری مرز اسلام قلعه هرات پس از بررسی از یک خودروی باربری که قصد عزیمت به سمت ایران داشت، مقدار زیادی هروئین کشف و ضبط کردند.

وی افزود: قاچاقچیان مواد مخدر که در هرات فعالیت دارند به صورت حرفه‌ای 161 کیلوگرام هروئین و کریستال را در تایر‌های این خودروی باربری جاساز کرده بودند که از سوی کارمندان امنیت ملی هرات کشف شد.

رحیمی ادامه داد: در رابطه به این قضیه راننده این خودرو که ، امید محسنی خودرا معرفی کرده در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کرده و پس از بررسی کامل پرونده وی به مراجع قضایی سپرده خواهد شد.

والی هرات تاکید کرد: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و مافیای این مواد در هرات ادامه دارد و با آغاز عملیات های مختلف در هرات مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط نیروهای امنیتی کشف و ضبط شده است.

به گزارش فارس، هرات در غرب افغانستان و با هم مرز با کشور ایران گذرگاه خوبی برای قاچاق مواد مخدر از سوی مافیای بوده مواد مخدر را به این کشور و از طریق این کشور به اروپا منتقل کنند.

/انتهای پیام/

کشف وضبط 161 کیلوگرم هروئین در هرات
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | انتقال مجروحین حمله هوایی به پایگاه کالسو به مراکز درمانی بابل در جنوب بغداد