بیوگرافی Noob-Saibot؛ مبارزی که در Mortal Kombat تبدیل به یک شبه شد!


بیوگرافی Noob-Saibot؛ مبارزی که در Mortal Kombat تبدیل به یک شبه شد!

نوب سایبات (Noob-Saibot)، از معدود کاراکتر‌های اصلی سری بازی‌های مبارزه مرگبار محسوب می‌شود.

بیوگرافی Noob-Saibot؛ مبارزی که در Mortal Kombat تبدیل به یک شبه شد!

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شخصیت های بازی Mortal Kombat نیز همانند خود این بازی جذابیت های خاصی دارند و هرکدام برای خود توانسته‌اند یک زندگینامه به ثبت برسانند. یکی از شخصیت‌های این بازی نوب سایبات (Noob-Saibot)، با نام اصلی بی هان (Bi-Han) است. نوب سایبات (Noob-Saibot)، که نام اصلی آن بی هان (Bi-Han) است یکی از اعضای قاتل گروه لین کوای (Lin Kuei) محسوب می‌شود که در اولین سری بازی مبارزه مرگبار تبدیل به شبه شد. او از معدود کاراکتر‌های اصلی سری بازی‌های مبارزه مرگبار است که در نسخه اول با نام ساب زیرو (Sub-Zero) حضور یافت و برادر بزرگتر ساب زیرو مشهور و دوست داشتی فعلی هست.

اولین ظهور Noob-Saibot با هویت جدیدش به نسخه دوم این سری بازی بر می‌گردد. Bi-Han در پایان تورنومنت مورتال کمبت توسط اسکورپیون به قتل رسید و اسکورپیون توانست انتقام مرگ خودش را وی بگیرد و پس از آن Bi-Han به سطح پنجم ندرلم، جایی که در آن توسط کوان چی جادوگر احیا شد، انتقال یافت. کوان چی فردی بود که قبل‌تر اسکورپیون را نیز احیا کرده بود.

او که حالا پلیدی روحش آزاد شده بود پس از احیای مجدد نه تنها تصمیم گرفت که در ندررلم بماند بلکه خواستار فتح و حکمرانی بر این قلمرو شد. اگرچه Bi-Han در خدمت جنگ‌سالارانی، چون شیناک و شائو کان بود، اما تمام این‌ها به خاطر رسیدن به هدف نهایی خودش بود.

Mortal Kombat ۲۰۱۱

Bi-Han با هدف مبارزه برای اوت‌ورلد در کنار همراهانش از لین کوئی شامل سایرکس و سکتور وارد تورنومنت مورتال کمبت شد. او در این تورنومنت پس از شکستی در برابر سونیا بلید مقابل اسکورپیون قرار گرفت، کسی که به خاطر قتل خانواده و قبیله‌اش قصد گرفتن انتقام از بی-هان را داشت. این تقابل با پیروزی اسکورپیون پایان یافت. اسکورپیون به دلیل معامله‌ای که پیش از این با ریدن کرده بود از کشتن بی-هان صرف نظر کرد، اما با این حال کوان چی با دستکاری ذهن اسکورپیون و نشان دادن کشتار همسر و فرزند او توسط بی-هان، باعث شد تا اسکورپیون در خشم بی‌اندازه‌ی خود اقدام به کشتن بی-هان کند، در حالی که بی-هان از انجام چنین اقداماتی اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد.

بعد‌ها بی-هان توسط کوان چی احیا شد و از این پس با نام نوب سایبات در خدمت کوان چی قرار گرفت. اولین جنگجویانی که در فرم جدید با او مبارزه کردند لیو کانگ و کونگ لائو بودند. نوب توسط کونگ لائو شکست خورد و کونگ با اشاره به آشنا بودن او از هویت نوب سوال کرد. با این حال نوب در هنگام درگیری کونگ لائو و گورو اقدام به فرار کرد. زمانی که کابال قصد حمله به امپراطور اوت‌ورلد یعنی شائو کان را داشت، نوب سایبات و میلینا با کابال درگیر شدند. با این حال هر دوی آن‌ها شکست خوردند و کابال از طریق یک پورتال به ارث‌رلم فرار کرد.

بیوگرافی Noob-Saibot؛ مبارزی که در Mortal Kombat تبدیل به یک شبه شد!
نوب بعد‌ها به کوان چی در ایجاد یک نیروی فرا طبیعی بزرگ تحت نام سولنادو (Soulnado) کمک کرد. اما نوب با دخالت برادر جوان‌تر خود یعنی کوای لیانگ که حالا در فرم یک سایبورگ ظاهر شده بود، کار خود را رها کرد تا با این جنگجو مبارزه کند. نوب هویت خود را برای برادر جوان‌ترش افشا کرد و به او گفت که او (کوای) شایسته‌ی نام ساب-زیرو نیست، نامی که زمانی خودش از آن استفاده می‌کرد. این نبرد با پیروزی ساب-زیرو همراه شد و نوب مدت کوتاهی بعد با نایت‌ولف مبارزه کرد. نایت‌ولف موفق شد با هل دادن نوب در Soulnado این نیروی فرا طبیعی را تخریب کند و نوب نیز توسط ارواح موجود در این نیرو بلعیده شد.

Mortal Kombat X

پس از افشا نقش کوان چی در قتل عام خانواده و قبیله اسکورپیون، نام بی-هان توسط کوای لیانگ مورد اشاره قرار گرفت. ساب-زیرو به اسکورپیون ثابت کرد که بی-هان در قتل خاندانش بی‌گناه بوده است.

Mortal Kombat ۱۱

نوب سایبات چند دهه پس از مرگ مفروضش، باری دیگر در کارخانه سایبری لین کوئی در مقابل دشمن همیشگی‌اش یعنی اسکورپیون و برادر جوان‌ترش یعنی کوای لیانگ قرار گرفت. زمانی که اسکورپیون در مورد زنده بودن او سوال کرد، نوب در جواب به او گفت که آفریده‌های کوان چی در برابر مرگ بسیار قوی هستند. او همین طور اشاره کرد که کرونیکا به او قول داده است تا در عصر جدید قبیله‌ای از سایه‌ها را ببه او بدهد. نوب سایبات در مقابل آن‌ها شکستی را متحمل شد و از محل گریخت.

بیوگرافی Noob-Saibot؛ مبارزی که در Mortal Kombat تبدیل به یک شبه شد!
گفتنی است، نوب سایبات در مقطعی دیگر تحت فرمان کرونیکا در جزیره شنگ سونگ حاضر شد تا از آن جا روح‌هایی را در جهت پیشبرد نقشه‌های کرونیکا برای ایجاد عصر جدید جمع آوری کند. او در این مکان توسط جکس (زمان گذشته) و دخترش جاکی بریگز شکست خورد و باری دیگر مجبور به عقب نشینی شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !