آماده سازی فضای مناسب برای کاندیداها در دانشگاه یاسوج


آماده سازی فضای مناسب برای کاندیداها در دانشگاه یاسوج

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه یاسوج، گفت: دانشگاه یاسوج فضا را برای همه کاندیداها مهیا می کند تا دانشجویان برنامه های آن ها را به چالش بکشند اما در فضای دانشگاه و خوابگاه ها اجازه تبلیغ را به دانشجویان، کارمندان و هئیت علمی نخواهیم داد.

"فریبرز نیکدل" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: امسال اولین سالی بود که دانشگاه یاسوج دانشجوی بدون آزمون پذیرفت.
وی اظهار کرد: حدود ۳۴۰۰ دانشجوی خوابگاهی در دانشگاه یاسوج هستند و این دانشجویان بدون مشکل خاصی ساکن شده اند، فضا بصورت ایده آل نیست اما با وجود مشکلات مالی دانشگاه، تلاش می کنیم تا دانشجویان سختی کمتری را تحمل کنند.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه یاسوج، تصریح کرد: تلاش می شود که کیفیت سلف غذاخوری دانشگاه اتقاء یابد همچنین یک رستوران مکمل نیز در کنار سلف دانشگاه راه اندازی شده و به زودی رستوران مکمل دیگری نیز راه اندازی خواهد شد.
نیکدل ادامه داد: بخشی از وظایف ذاتی شهرداری حمل و نقل افراد در سطح شهر است و دانشجو نیز شهروند شهر به حساب می آید که متاسفانه هزینه حمل و نقلی که شهرداری درنظر گرفته مقرون به صرفه نیست و هزینه ای که دانشگاه برای ایاب و ذهاب دانشجویان پرداخت می کند را شهرداری باید متقبل شود.
وی بیان کرد: دانشگاه سالانه یک میلیارد تومان برای حمل و نقل درون شهری دانشجویان می پردازد.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه یاسوج، عنوان کرد: ۲۶ انجمن علمی، ۱۶ کانون فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی و سه تشکل دانشجویی در دانشگاه یاسوج فعالیت دارند که امسال نیز یک تشکل دیگر با عنوان مجموعه دانشجویان عدالت خواه به مجموعه تشکل های این دانشگاه اضافه شده است.
نیکدل گفت: فضای چند صدایی و آرام در دانشگاه وجود دارد و امیدواریم سال خوبی در بحث انتخابات داشته باشیم و مصوب شده که حضور کاندیداها در دانشگاه مشروط بر مناظره ای بودن صحبت ها باشد.
وی افزود: دانشگاه فضا را برای همه کاندیداها مهیا می کند تا دانشجویان برنامه های آن ها را به چالش بکشند اما در فضای دانشگاه و خوابگاه ها اجازه تبلیغ را به دانشجویان، کارمندان و اعضای هئیت علمی نخواهیم داد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403