فروشگاه اینترنتی تجهیزات اسکیت در کشور راه‌اندازی می‌شود


فروشگاه اینترنتی تجهیزات اسکیت در کشور راه‌اندازی می‌شود

ارومیه- ایرنا- رییس فدراسیون اسکیت گفت: فروشگاه اینترنتی تجهیزات اسکیت در راستای تسهیل خرید به‌زودی در کشور راه‌اندازی می‌شود که در صورت تحقق این امر، خانواده‌ها می‌توانند با کمترین قیمت و بدون واسطه این کالاها را خریداری کنند.

بهمن محمدرضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این فروشگاه برای حمایت از تولید داخلی، کالاهای ایرانی با کیفیت در اختیار خانواده‌های علاقه‌مند و ورزشکاران قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به شرایط خوب و قابل قبول اسکیت در کشور اضافه کرد: اسکیت ایران در آسیا جایگاه ویژه‌ای دارد و امسال، برای اولین بار به دعوت شورای المپیک آسیا، سه بانو متشکل از یک مربی و ۲ ورزشکار به دوره ۲۰ روزه کمپ آموزشی نانجینگ چین اعزام شده اند.

وی یکی از برنامه‌های مهم فدراسیون اسکیت را حضور قدرتمند در المپیک ۲۰۲۴ فرانسه دانست و بیان کرد: با هدف‌گذاری انجام شده در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ نیز حضوری قدرتمند در چهار رشته اسکیت سرعت، نمایشی، فری استایل و اسکیت‌برد خواهیم داشت.

رییس فدراسیون اسکیت کشور، وضعیت این رشته در آذربایجان‌غربی را قابل قبول عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم در آینده نیز شاهد درخشش ورزشکاران این استان در مسابقات مختلف باشیم.

مجمع انتخاباتی هیات اسکیت آذربایجان‌غربی برگزار شد و پگاه جوانی‌فر با کسب حداکثر آرا برای چهار سال به‌عنوان رییس هیات استان انتخاب شد.

آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های پیشرو در رشته اسکیت است و در سال‌های گذشته در رده‌های سنی مختلف موفق به کسب عناوین برتر کشور شده است.

کسب قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران در تابستان امسال از جمله افتخارهای استان در اسکیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس