فوتبال دستی زنجان قهرمان دور رفت لیگ باشگاهی ایران شد


فوتبال دستی زنجان قهرمان دور رفت لیگ باشگاهی ایران شد

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: تیم فوتبال دستی این استان در دور رفت نخستین دوره لیگ قهرمانی باشگاه‌های ایران به مقام قهرمانی دست یافت.

مهدی مرادی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این رقابت‌ها که از ۶ تا ۸ آذر ماه در تهران و در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد ۱۰ تیم از استان‌های مختلف به مصاف هم رفتند که تیم شهرداری زنجان توانست مقام نخست را کسب کند و تیم‌های البرز و چهارمحال و بختیاری نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی اظهار داشت: حمید مقدم، مهدی مرادی، احمد خوئینی و مهدی محمدی، ترکیب تیم زنجان در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانی فوتبال دستی مردان بزرگسال هستند که به سرپرستی کمال عشق عازم دور رفت این مسابقات شدند.

رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: دور برگشت این مسابقات بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد و این هیات پیشنهاد میزبانی را به فدراسیون داده است که به احتمال بسیار مورد موافقت قرار می‌گیرد.

مرادی سطح فنی و آمادگی ورزشکاران تیم فوتبال دستی شهرداری زنجان را خوب و بالا ارزیابی کرد و افزود: حمید مقدم جزو ملی پوشان زنجانی و از قهرمانان جهان است.

وی تصریح کرد: در زمان حاضر ۲۵ نفر در ورزش فوتبال دستی زنجان فعال هستند که ۱۵ نفر این ورزشکاران مرد و ۱۰ نفر مابقی نیز زن هستند که در مجموعه ورزشی ولیعصر زنجان، تمرین می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!