آسارایان؛ فروشگاه اینترنتی لوازم کامپیوتر


آسارایان؛ فروشگاه اینترنتی لوازم کامپیوتر

آسارایان فروشگاهی آنلاین است که درزمینه تجهیزات رایانه فعالیت می‌کند. با خرید از این فروشگاه می‌توانید سفارش کالای دیجیتال خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

فروشگاه اینترنتی آسارایان فعالیتش را از سال ۱۳۹۲ با تکیه بر تجربه و اعتماد مشتریانش آغاز کرده است و همواره می‌کوشد بیش‌از‌پیش در خدمت شما عزیزان باشد و لذت بررسی و انتخاب و خریدی آسان و سریع و به‌صرفه را برایتان به‌ارمغان آورد.

چرا آسارایان گزینه‌ی مناسب درزمینه‌ی خرید آنلاین انواع تجهیزات کامپیوتری است؟

این فروشگاه اینترنتی ۱۲ سال سابقه فروش آفلاین به شرکت‌ها و مؤسس‌ها را در قالب شرکت ارمغان فناوری آسارایان دارد؛یکی از بهترین ویژگی‌هایی که درباره‌ی خرید آنلاین از سایت آسارایان می‌توان به آن اشاره کرد، سهولت در انتخاب محصول است. این ویژگی را بارها خود شرکت آزمایش کرده و بهترین انتخاب‌ها برای دسترسی هر‌چه‌بهتر و سریع‌تر مشتریان فراهم شده است؛با وجود تنوع کم قطعات کامپیوتر، شرکت آسارایان سعی کرده است مجموعه‌ای از بهترین و پرکاربردترین محصولات را در سبد کالایی‌اش برای رضایت بیشتر مشتریان محترم قرار دهد؛کیفیت و قیمت کالاهای عرضه‌شده در سایت آسارایان یکی از عواملی است که توانسته رضایت و اعتماد بسیاری از شرکت‌ها و مؤسسه‌های خصوصی را به خود جلب کند و در درازمدت افتخار همکاری با آن‌ها را داشته باشد.زمانی‌که از آسارایان خرید می‌کنید، لازم نیست نگران هزینه‌ی ارسال کالای خود باشید؛ چراکه هزینه‌ی ارسال محصول به تمام نقاط کشور در شرایط ذکرشده در سایت رایگان است.یکی دیگر از مزایای خرید از آسارایان گروه مشاورانی است که با دقت درباره‌ی خرید کالاهای تخصصی به شما مشاوره می‌دهند. همواره این مشاوره‌ها باعث انتخاب بهینه‌تر شده است.

آسارایان؛ فروشگاه اینترنتی لوازم کامپیوتر

با خرید از آسارایان چه محصولاتی می‌توانید در سبد خریدتان داشته باشید؟

با خرید آنلاین از این سایت می‌توانید انواع کامپیوترهای اسمبل شده اداری‌خانگی و لوازم جانبی و سخت‌افزار کامپیوتر از مادربرد، هارد، پردازنده و کیبورد گرفته تا ماوس و اسپیکر و کابل‌های ارتباطی تا انواع مبدل‌های تصویری صوتی و اطلاعات را تهیه کنید.

آسارایان از سال ۱۳۹۵ فعالیت تخصصی خود را درزمینه انواع مبدل های صوتی و تصویری و دیتا آغاز و با ارائه‌ی مشاوره تخصصی مشکلات بسیاری از مشتریان را در‌این‌زمینه رفع کرده است.

آسارایان؛ فروشگاه اینترنتی لوازم کامپیوتر

آیا ضمانتی هم برای کالاهای خریداری‌شده از آسارایان دریافت می‌کنم؟

بله، با خیالی راحت می‌توانید از این سایت خرید کنید؛ چراکه تمامی‌ کالاهای این سایت ضمانت هفت‌روزه‌ی برگشت دارند و اکثر قطعات از گارانتی معتبر تأیید‌شده اتحادیه بهره می‌برند. تمام تلاش آسارایان این است که خرید آنلاین آسان و مطلوبی برای مشتریانش فراهم آورد؛ برای این منظور همواره از دیدگاه‌ها و انتقادهای مشتریان استقبال می‌کند.

درپایان، اگر قصد خرید آنتی‌ویروس دارید، نیاز نیست خرید کنید. فقط کافی است قطعه‌ای کامپیوتری هرچند ارزان از آسارایان بخرید تا به‌عنوان هدیه اولین خرید، پک آنتی‌ویروس یک‌ساله برای شما ارسال شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق